تقویت ارتباط با شهروندان موجب ارتقای سرمایه اجتماعی شهرداری می‌شود

شهردار قم گفت: مدیریت شهری در تمام عرصه‌ها به حضور و حمایت مردم نیاز دارد و تقویت ارتباط مستقیم با آن‌ها موجب ارتقای سرمایه اجتماعی نهاد شهرداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز _سه‌شنبه نوزدهم دی_ در راستای آغاز هشتمین دوره «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» با حضور در سامانه ارتباطی ۱۳۷ پاسخگوی شهروندان بود.

وی در حاشیه پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ارتباط شهرداری با مردم همچون ارتباط آب و ماهی است یعنی ما در آب زنده هستیم و ان هم رضایت مردم است.

شهردار قم با بیان اینکه شهرداری‌ها از بودجه مردم اداره می‌شود، اضافه کرد: ارتباط مستقیم مسئولان شهری با مردم باعث اعتماد و از طرفی دیگر موجب آگاهی مسئولان شهری از مشکلات مردم شده و در پیرو آن تلاش می‌کنند تا مشکلات مردم را رفع کند.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: ارتقای سرمایه اجتماعی ماحصل ارتباطات مسئولان با مردم است و اگر سرمایه اجتماعی تقویت شود، امور شهری با روندی سریع طی می‌شود.

وی رضایت و علاقه مردم به شهر خود را زمینه‌ساز بسیاری از اجراییات شهرداری دانست و تاکید کرد: علاقه مردم به شهر خود و رضایتشان از مسئولان شهری موجب اجرای پروژه‌های مختلف و تأثیرگذاری چند جانبه در شهر خواهد شد.

شهردار قم سامانه ۱۳۷ را حلقه ارتباطی میان مسئولان شهری و مردم دانست و تاکید کرد: مسئولان شهری باید مشکلات مردم را رفع کند و این توجه موجب زنده شدن امید در دل شهروندان و به جریان افتادن زندگی مردم می‌شود.

سقائیان‌نژاد گفت: سد معبر، اجرای پروژه روکش و آسفالت در معابر و مباحث مربوط به شهرسازی از مباحث و موضوعاتی است که شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ مطرح کردند.

کد خبر 718618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.