خود را درگیر مسائل داوری نمی‌کنم

ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: در دیدار فینال ابتدا هفت امتیاز از گرمسیری پیش افتادم، اما به‌دلیل اعلام دو خطای دست دیسکالیفه شدم؛ خود را درگیر مسائل داوری نمی‌کنم و برای شکست گرمسیری در مسابقات پیش‌رو تلاش خواهم کرد.

عباس مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره وضعیت خود در تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: با توجه به اینکه در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور بهترین دوبنده‌پوشان حضور داشتند، توانستم به مقام دومی در وزن ۸۲ کیلوگرم دست پیدا کنم. چهارمین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روزهای بیست‌وششم دی تا پنجم بهمن در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که من نیز به عنوان نفر دوم وزن ۸۲ کیلوگرم به این مسابقات دعوت شده‌ام. احتمالاً اواخر اسفند یک مسابقه با نفر اول در خارج از ایران خواهم داشت و اگر بتوانم به پیروزی برسم به مسابقات آسیایی اعزام خواهم شد.

وی در تشریح مسابقه فینال وزن ۸۲ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان کشتی فرنگی که چندی پیش در شهر مقدس قم برگزار شد، افزود: هم‌اکنون نفر اول تیم ملی رسول گرمسیری است. در دیدار فینال ابتدا هفت امتیاز از گرمسیری پیش افتادم، اما به‌دلیل اعلام دو خطای دست دیسکالیفه شدم؛ به‌طور کلی خود را درگیر مسائل داوری نمی‌کنم و برای شکست گرمسیری در مسابقات پیش‌رو تلاش خواهم کرد.

ملی‌پوش کشتی فرنگی با اشاره به وضعیت کشتی فرنگی استان اصفهان تصریح کرد: رسول جزینی از اردیبهشت فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و از همان زمان، تحول اساسی در کشتی استان ایجاد شد. این رشته ورزشی در ایران سطح بالایی دارد و کشتی‌گیرانی که در کشورمان قهرمان می‌شوند به نوعی قهرمان آسیا به‌شمار می‌روند. به همین دلیل نمی‌شود در طول چند ماه پیشرفت کشتی اصفهان را ارزیابی کرد، اما این استان پتانسیل بالایی را در این رشته دارد.

کد خبر 718553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.