نهادینه کردن فرهنگ ورزش سلامت جامعه را تضمین می‌کند

رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه یکی از راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی روی آوردن به امر ورزش است، گفت: نهادینه کردن این فرهنگ، سلامت جامعه را تضمین می‌کند و بدون شک به واسطه این کار، خانواده و جامعه نیز از این فرهنگ صحیح بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسعد فریدی امروز _دوشنبه هجدهم دی_ در جلسه کمیسیون ورزش شورای شهر سنندج که به منظور تجلیل از نام‌آوران و مدال‌آوران ورزشی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: در شهر سنندج سرمایه‌ها و قهرمانان ورزشی خوش نامی وجود دارد و این شهر مهد بسیاری از ورزشکاران موفق در سطح ملی و فراملی است که می‌طلبد مسؤولان و دلسوزان استان در جهت رشد و توسعه ورزش در این خطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: شورا و شهرداری وظیفه ذاتی خود می‌داند که در جهت توسعه امر ورزش گام بردارد و بیش از بیش از این جامعه پرافتخار حمایت کند.

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای شهر سنندج تصریح کرد: همانطور که قهرمانان از سرمایه‌های مهم به شمار می‌آیند باید به فکر جایگزین نیز برای نسل‌های آینده ورزشی این شهر بود که این امر تنها با حمایت و پشتکار مسئولان امر به طور قطعی به ثمر خواهد نشست.

فریدی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی روی آوردن به امر ورزش است، گفت: نهادینه کردن این فرهنگ، سلامت جامعه را تضمین می‌کند و بدون شک به واسطه این کار، خانواده و جامعه نیز از این فرهنگ صحیح بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: با بالا رفتن سلامت روح و روان افراد، آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها قطعاً رو به کاهش خواهد رفت که این موضوع مستلزم توجه به امر ورزش در جامعه است.

رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: هیچکس منکر کم کاری‌های گذشته در حوزه ورزش نیست اما با توجه به بزهکاری‌هایی که این روزها در شهر ما رو به افرایش است باید برای این مهم چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه از ورزشکاران قهرمان شهرداری سنندج به نام‌های امید سیفی، دارنده کسب مدال نقره مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا در شهر بخارا کشور ازبکستان و اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در کشور لتونی، رامیار کریمی، دارنده مدال مدال طلا و بهترین فایتر چهارمین دوره مسابقات جهانی الپاگوت و کوروش فرهادی، کسب مدال برنز مسابقات آسیایی ناشنوایان در پرش سه گام، تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 718451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.