انجام روکش آسفالت در ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اسدآباد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۳۲ کیلومتر روکش آسفالت و هشت کیلومتر راه روستایی در ۹ ماه سال جاری در شهرستان اسدآباد اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهرداد آهکی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۳۰ کیلومتر خط‌کشی، ۲۰۰ کیلومتر شانه سازی، هفت کیلومتر درزگیری آسفالت، ۱۵ مورد اصلاح تقاطع، هشت مورد ترانشه‌برداری، پنج کیلومتر نصب نیوجرسی و تیرک روشنایی و رفع هفت نقطه حادثه‌خیز، (چهار نقطه مصوب) در راستای ارتقای ایمنی در محورهای شهرستان اسدآباد انجام شده است.

وی افزود: زیرگذر تقاطع موسی‌آباد که چندین سال بلاتکلیف مانده بود، ضمن رفع معارض و جابه‌جایی کابل‌های فیبر نوری، جابه‌جایی لوله گاز و جابه‌جایی تیر برق‌های اطراف پروژه، در حال حاضر زیرگذر با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال اجرا و تکمیل است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: طرح زمستانی در راه‌های ارتباطی استان همدان با مشارکت پلیس راه و راهور، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و امدادخودرو از بیست‌ویکم آذر آغاز شده است و تا بیستم اسفند سال جاری ایمن‌سازی راه‌ها برای تردد مسافران و کاربران جاده را بر عهده دارند.

آهکی تصریح کرد: اکنون در شهرستان اسدآباد ۴۵ نفر نیروی راهدار مجرب با استفاده از ۳۲ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک به همراه سه دستگاه تراکتور و یک دستگاه گریدر اجاره‌ای در چهار پایگاه راهداری به همشهریان و هم‌وطنان در فصل زمستان خدمت‌رسانی می‌کنند.

کد خبر 718275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.