خودروی Abarth 695 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودروی Abarth 695 – 2024 دارای هفت کیسه هوا، سنسورهای پارک عقب، نظارت بر فشار باد لاستیک، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، هشدار خروج از خط و دوربین دنده‌عقب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی Abarth 695-2024 دارای یک موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی است که ۱۳۲ کیلووات قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‎‌کند و به گیربکس پنج‌سرعته دستی یا یک گیربکس پنج‌سرعته خودکار متصل می‎‌شود. شرکت سازنده اعلام کرده است که شتاب این خودرو در عرض ۶.۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌‎رسد.

ظرفیت مخزن سوخت خودرو Abarth 695-2024 به میزان ۳۵ لیتر است و به سوخت بدون سرب ممتاز RON 95 نیاز دارد؛ طول و عرض این خودرو به ترتیب ۳۶۵۴ و ۱۶۲۷ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۴۸۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۳۰۰ میلی‌متر است.

خودروی Abarth 695-2024 دارای هفت کیسه هوا، سنسورهای پارک عقب، نظارت بر فشار باد لاستیک، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، هشدار خروج از خط و دوربین دنده‌عقب است؛ از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی و نمایشگر هفت اینچی اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، قرمز، نارنجی، خاکستری و مشکی در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

کد خبر 718223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.