تایید صلاحیت ۱۰۴ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در شهرستان کرمانشاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه از تأیید صلاحیت ۱۰۴ نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، موسی پورحشمتی امروز _یکشنبه، هفدهم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان توسط هیئت نظارت، اظهار کرد: در شهرستان کرمانشاه از مجموع ۲۳۲ داوطلب ۱۰۴ نفر تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی افزود: ۱۱۲ نفر از داوطلبان تأیید صلاحیت نشدند و ۱۶ نفر هم شرایط بررسی صلاحیت را به دلایلی همچون نداشتن سابقه اجرایی، مدرک تحصیلی و… نداشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه ۲۸۹ نفر داوطلب شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه ثبت‌نام قطعی کرده بودند، گفت: از این تعداد ۵۷ نفر به‌دلیل عدم اعتراض به نتیجه بررسی صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی یا انصراف از روند بررسی صلاحیت‌ها کنار رفتند تا تعداد داوطلبان کرمانشاه به ۲۳۲ نفر برسد.

پورحشمتی با بیان اینکه داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها رد شده به مدت سه روز و از هفدهم تا نوزدهم دی فرصت دارند اعتراض خود را از طریق سامانه شورای نگهبان ثبت کنند، عنوان کرد: این بررسی‌ها یک ماه توسط شورای نگهبان ادامه خواهد داشت و نهایتاً نوزدهم بهمن ماه نتیجه بررسی‌ها توسط شورای نگهبان ارائه خواهد شد.

وی اشاره‌ای به برنامه‌ریزی برای برگزاری مطلوب انتخابات در شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: حوزه انتخابیه کرمانشاه بیش از ۶۰۰ شعبه اخذ رأی خواهد داشت و برای برگزاری انتخابات در شهرستان کرمانشاه به مشارکت حدود ۱۵ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی نیاز داریم.

کد خبر 718159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.