لزوم تکمیل ۵۵ پروژه بزرگ ورزشی نیمه تمام استان اردبیل

وزیر ورزش و جوانان گفت: حدود سه هزار چهارصد پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سراسر کشور وجود دارد که سهم استان اردبیل ۵۵ پروژه نیمه‌تمام است که عمدتا پروژه‌های بزرگ هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کیومرث هاشمی بعدازظهر امروز شنبه شانزدهم دی_ در در بازدید از پروژه‌های استان اردبیل با اشاره به اقدامات وزارت ورزش و جوانان برای توسعه فضاها و اماکن ورزشی در کشور، اظهار کرد: نزدیک به سه هزار و ۴۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سراسر کشور وجود دارد که سهم استان اردبیل ۵۵ پروژه نیمه‌تمام است که عمدتاً پروژه‌های بزرگ هستند.

وی با بیان اینکه در نظر داریم در قالب یک نهضت عمومی پروژه‌های نیمه‌تمام را به مرحله بهره‌برداری برسانیم، ادامه داد: سیاست ورزش کشور این است این پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام برسد و تا اتمام این پروژه‌ها هیچ پروژه جدیدی شروع نخواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: ما زمانی می‌توانیم ظرفیت‌های کشور را به سمت قهرمانی ببریم که سیاست‌های آمایش خوبی را داشته باشیم چرا که با وجود اینکه در سال‌های گذشته اقدامات خوبی انجام شده است ولی محدودیت منابع مالی ما را ملزم به توجه به آمایش سرزمین می‌کند.

وی یادآور شد: بر اساس سیاست‌های کلی آمایش سرزمینی همه دستگاه‌ها موظف هستند آمایش سرزمین داشته باشند که ۵۰ درصد این برنامه توسط بخش خصوصی انجام شده است و در مرحله برش استانی هستیم.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بر اساس این آمایش سرمایه‌گذاری در استان‌های مختلف بر اساس استعدادها و ظرفیت‌های آن مناطق خواهد بود، برای مثال با توجه به ظرفیت‌های اردبیل در وزنه‌برداری، فوتبال و یا ورزش‌های زمستانی هم سرمایه‌گذاری در حوزه ساخت و ساز و هم تعلیم و تربیت نیروهای انسانی متخصص در این سمت و سو خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: به هیچ وجه نگاه سیاسی به آمایش سرزمین نداریم، عدالت حکم می‌کند و وظیفه داریم در قالب آمایش سرزمین به مناطق مختلف کشور خدمات‌رسانی کنیم.

وی در پایان ضمن توصیه به مدیران استان جهت حفظ همراهی و همدلی با مدیریت ورزش، گفت: امیدواریم در سایه وفاق و همدلی در استان و با همراهی و حمایت از استاندار و بنده به عنوان خدمتگذار ورزش کشور شاهد بازگشت استان به دوران مدال‌آوری گذشته باشیم.

هاشمی افزود: البته در مسابقات اخیر از جمله مسابقات آسیایی هانگژو ورزشکاران استان اردبیل مدال‌هایی کسب کردند ولی انتظار از خطه اردبیل بیشتر است و امیدواریم در سایه وفاق و همدلی شاهد رشد و ترقی ورزش اردبیل باشیم.

کد خبر 717843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.