تایید صلاحیت ۲۹ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک

فرماندار نایین و رئیس هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نائین و خوروبیابانک گفت: ۲۹ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک توسط هیأت نظارت استان تایید صلاحیت شده اند.

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شب گذشته توسط هیأت نظارت بر انتخابات استان اصفهان به فرمانداری ابلاغ شد که از صبح امروز جمعه ۱۵ دی ماه تا فردا نتایج را به داوطلبان به صورت مکتوب و حضوری ابلاغ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: صلاحیت ۴۶ درصد داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه نائین و خوروبیابانک توسط هیأت نظارت استان مورد تأیید قرار گرفت؛ حدود ۲۵/۵ درصد توسط هیأت نظارت استان عدم احراز صلاحیت و حدود ۲۵/۵ درصد نیز عدم تأیید صلاحیت شدند و ۳ درصد نیز فاقد شرایط ثبت نام اولیه بودند.

فرماندار شهرستان نائین و رئیس هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نائین و خوروبیابانک افزود: افرادی که صلاحیتشان تأیید نشده و یا احراز نشده است می‌توانند فقط با مراجعه به آدرس الکترونیکی اعلام شده که در نامه نتیجه بررسی نیز قید شده، اعتراض خود را ثبت کنند.

کد خبر 717662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.