تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری شیراز و نجف منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری کلان‌شهر شیراز و شهرداری نجف در راستای گسترش دیپلماسی شهری در حاشیه برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمدحسن اسدی در حاشیه برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس به میزبانی این کلان‌شهر و در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری کلان‌شهر شیراز و شهرداری نجف اظهار کرد: در حاشیه این نمایشگاه بین‌المللی که با حضور جمع زیادی از مسئولان، مدیران و بخش‌های خصوصی و میهمانان کشورهای خارجی برگزار شد، پس از دیدار و مذاکرات صورت گرفته با شهردار نجف، تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری شیراز و شهرداری نجف منعقد شد.

وی افزود: مفاد این تفاهم نامه در قالب مجموعه اقدامات مشترکی است که می‌توان از ظرفیت‌های دو شهر استفاده کرد.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های کلان‌شهر شیراز در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری همچون خدمات شهری، ترافیک، سیما، منظر و فضای سبز، دفع پسماند و بازیافت و سایر امورات فنی و عمرانی است که می‌تواند دانش فنی و امکانات مدیریت شهری این کلان‌شهر را در اختیار شهرداری شهر مقدس نجف قرار دهد.

اسدی اضافه کرد: امید است این تفاهم‌نامه، فصل مشترک و ارتباطی برای این دو شهر مذهبی و دینی باشد و خیر و برکات برای مردم به همراه داشته باشد.

توسعه ارتباطات مشترک بیشتر میان شهر شیراز و نجف

عدی عبدالصاحب طویر الخالدی، شهردار نجف اشرف نیز با ابراز خرسندی از حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس به میزبانی کلان‌شهر شیراز تاکید کرد: این حضور منجر به انعقاد تفاهم‌نامه مشترک میان شهرداری شیراز و نجف در حوزه‌های مختلف شد.

وی اضافه کرد: این تفاهم‌نامه در قالب توسعه موضوعات حمل‌ونقل و ترافیک، زیباسازی شهری و موضوع مورد تأکید حوزه پسماند و بازیافت امضا شد.

شهردار نجف اشرف تصریح کرد: امید است این تفاهم‌نامه منجر به توسعه ارتباطات مشترک بیشتر میان مردم شهر شیراز و نجف باشد و با ارتباطی که شکل گرفته است بتوانیم در حوزه‌های بیشتر با یکدیگر مشارکت و تعامل داشته باشیم.

کد خبر 717515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.