عرض ارادت شاعران و سخنوران به ساحت مقدس حضرت مادر

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کنگره شعر حضرت مادر بیانگر ارادت شاعران و سخنوران ما به حضرت فاطمه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا حجت‌الاسلام عبدالرسول احمدیان شامگاه پنجشنبه _ چهاردهم دی_ در اختتامیه سومین جشنواره ملّی شعر حضرت مادر اظهار کرد: کنگره شعر حضرت مادر سال به سال از نظر استقبال، سطح کیفی و تنوع مضمون و موضوع با رشد و ارتقا روبه‌رو است.

وی ادامه داد: این کنگره بیانگر ارادت شاعران و سخنوران ما به ساحت قدسی و آسمانی حضرات معصومین و بالاخص حضرت فاطمه (س) است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه کنگره امسال با رویدادی ویژه همراه است، تصریح کرد: در این دوره به پاسداشت و نکوداشت طلبه و شاعر برجسته آئینی، استاد شاهزیدی می‌پردازیم؛ شاعری که هم در حوزه شعر جایگاهی برجسته دارد و هم در ترویج شعر آئینی و برگزاری رویدادهای ادبی پر تلاش و پرکار است.

وی افزود: لازم به ذکر است کنگره شعر حضرت مادر بر پایه تلاش و به برکت حضور، راهنمایی و راهبری ایشان شکل گرفت و تداوم آن نیز همچنان وامدار همراهی‌ایشان است.

حجت‌الاسلام احمدیان با اشاره به اینکه زبان شعر و هنر قابلیت و ظرفیت خوبی دارد، گفت: امیدوارم این جشنواره هر سال بهتر و پربارتر از پیش برگزار شود و به ترویج معارف و آموزه‌های اهل‌بیت و ماندگاری و تأثیر عمیق‌تر این آموزه‌ها کمک کند.

وی اظهار کرد: رسالت همه ما این است که هم خودمان از چشمه گوارای معارف معصومان بهره‌مند شویم و هم به تناسب ظرفیت و استعداد خود به ترویج این آموزه‌ها، تعمیق آن‌ها و رساندن آن به نسل امروز و نسل‌های آینده کمک کنیم و آنچه از دستمان بر می‌آید را برای رسیدن به این هدف و در این مسیر انجام دهیم.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم برگزیدگان این کنگره به شرح زیر اعلام شدند:

عاطفه جوشقانیان از قم
حجت الاسلام سید سلمان علوی از قم
رضا نیکوکار از گیلان
رضا یزدانی از تهران

کد خبر 717456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.