پیام تسلیت رئیس شورای شهر اصفهان در پی حادثه تروریستی کرمان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پی به شهادت رسیدن جمعی از هم‌وطنانمان در حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، متن پیام محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به شرح زیر است:

«بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.
امام خمینی (رحمت‌الله علیه)

بسم رب الشهدا و الصدیقین
ولا تَحسَبنَّ الَّذیِنَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللهِ أمواتَاً بَل أحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقُونَ / آل عمران (۱۶۹)


حمله وحشیانه و تروریستی ایادی اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایتکار به مردم در گلزار شهدای شهر کرمان در ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت بیش از یکصد تن از زائران مظلوم آن مرقد مطهر گردید، باعث اندوه و تألم خاطر همگان و اعلام عزای عمومی در کشورمان شد.

وضعیت موجود و آنچه با ترور شهید سید رضی موسوی توسط اسرائیل در دمشق آغاز، با ترور صالح العاروری در بیروت ادامه و به اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان رسیده است، حاکی از تغییر میدان اقدام اسرائیل از غزه سلحشور به منطقه است و این می‌طلبد که ضمن حفظ وحدت و دقت و آمادگی و آرامش در کشور، در جنگ شناختی نیز دشمن را در فضای مجازی با جهاد تبیین ناامید کنیم.

یقیناً شهادت افتخاری بس عظیم است که تنها نصیب بندگان مخلص پروردگار شده و توفیقی مضاعف برای شهیدان والامقام این مرز و بوم است.

اینجانب به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان دوره ششم، ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت این هموطنان عزیز را به پیشگاه حضرت ولی الله الاعظم (ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معزز این شهیدان و مردم شهیدپرور شهر کرمان تسلیت عرض نموده و در ایام ولادت حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) از خداوند متعال طلب علّو درجات برای آن عزیزان و صبر جمیل برای بازماندگان را مسئلت می‌نمایم.

امیدوارم انتقام سخت از مسببان این ظلم ضد بشر، که در این حادثه دست داشته‌اند، به‌زودی رقم بخورد. ان شاءالله»

کد خبر 717363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.