سازمان آرامستان‌های اصفهان در مسیر توسعه انرژی‌های پاک

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: با اجرای طرح نصب پنل‌های خورشیدی در این سازمان تا پایان ۱۴۰۲، در تولید برق بخشی از مسیر خودکفایی در برق را پیموده‌ایم.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره شیوه کاهش و مدیریت مصرف انرژی در سازمان آرامستان‌ها اظهار کرد: در بحث انرژی دو حرکت را به‌طور جدی آغاز کردیم؛ نخست آنکه میزان مصرف انرژی خود را نسبت به وضع موجود بهینه کردیم که این مسئله با هوشمندسازی تأسیسات، جایگزینی لامپ‌های فرسوده و پرمصرف، تغییر وضعیت خاموشی و روشنایی سازمان و مواردی از این دست تحقق یافت.

وی با بیان اینکه این سازمان در زمینه مصرف آب و گاز نیز طی این دو سال به همین شیوه عمل کرده است، افزود: توانستیم در زمینه میزان مصرف آب با اصلاح شبکه ،۵۰ درصد کاهش مصرف داشته باشیم، در حوزه برق نیز به کاهش مصرف ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته دست یافتیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این سازمان سال جاری به‌طور جدی به موضوع توسعه انرژی‌های پاک وارد شده است، تصریح کرد: سال جاری تمرکز ما بر مدیریت مصرف برق است و طبق تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری اصفهان تا پایان سال ۵۳۰ کیلووات به ظرفیت پنل‌های خورشیدی این سازمان افزوده خواهد شد.

حاجیان با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ کیلووات پنل خورشیدی راه‌اندازی شده است، ادامه داد: کل مصرف برق سازمان آرامستان‌ها حدود ۱۳۰۰ کیلووات در ساعت است که با نصب پنل‌های خورشیدی جدید می‌توانیم نیمی از میزان برق مورد نیاز سازمان را تأمین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان امکان جذب سرمایه‌گذار خصوصی در زمینه توسعه نیروگاه‌های خورشیدی را دارد و امیدواریم بتوانیم با جذب سرمایه‌گذار با سرعت بیشتری در مسیر دستیابی به انرژی پاک گام برداریم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: با اجرای طرح نصب پنل‌های خورشیدی در این سازمان تا پایان ۱۴۰۲، در تولید برق بخشی از مسیر خودکفایی در برق را پیموده‌ایم.

کد خبر 717335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.