مجموعه‌ای از مدهای حمل‌ونقلی در تقاطع ۲۵ آبان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: تقاطع ۲۵ آبان محل تلاقی خط یک مترو، خط بی‌آرتی و خطوط اتوبوس در مسیر شمال به جنوب است که مجهز به پارکینگ خودرو و دوچرخه نیز شده است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تشریح مدهای حمل‌ونقلی شهری اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت و تردد بالای شهروندان در کلان‌شهر اصفهان چالش‌های ترافیک و آلودگی از پیامدهای منفی آن بوده که اکنون در فصل زمستان تشدید شده است.

وی افزود: مدیران شهری در تکاپوی راه‌اندازی سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی با قدرت جابه‌جایی سریع و باصرفه برای شهروندان هستند تا به جای استفاده از وسایل شخصی و تک‌سرنشین، آن‌ها را ترغیب به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی کنند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به محل تلاقی مسیرهای حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان در تقاطع ۲۵ آبان تصریح کرد: خط شماره یک متروی اصفهان در این تقاطع با خط بی‌آرتی (میدان جمهوری - پایانه آبشار)، تلاقی دارد، همچنین مسیر شمالی جنوبی خطوط اتوبوس در خیابان کاوه نیز از این تقاطع عبور می‌کند.

مجموعه ای از مدهای حمل‌ونقلی در تقاطع ۲۵ آبان

باقری با بیان اینکه در خیابان کاوه سه ایستگاه مترو در محدوده منطقه ۸ واقع شده که امکانات خوبی را برای شهروندان فراهم کرده است، گفت: پارکینگ شکوه با ظرفیت حدود ۶۰۰ خودرو در نزدیکی ایستگاه متروی کاوه و یک پارکینگ دیگر در مجاورت پل ۲۵ آبان و ایستگاه مترو باهنر اختصاص داده شده است و شهروندانی که قصد عزیمت به مرکز شهر اصفهان را دارند، می‌توانند پس از پارک خودرو در این پارکینگ‌ها با مترو ادامه مسیر دهند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان افزود: در مجاورت ایستگاه‌های مترو باهنر و کاوه استندهای مخصوص پارک دوچرخه نصب شده است تا دوچرخه‌سواران بتوانند برای استفاده از مترو دوچرخه خود را در این محل‌های امن پارک و طی مسیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی این منطقه در ایستگاه باهنر، عملیات احداث پاتوق شهری با مساحت ۵۰۰ متر مربعی است که مبلمان شهری آن تا پایان دی سال جاری نصب می‌شود و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 717212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    دستشون درد نکنه🙏🙏❄️❄️