افزایش غلظت آلاینده‌ها در اصفهان / دمای هوا افزایش می‌یابد

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش دمای هوا، گفت: طی روز جمعه پانزدهم تا اواسط وقت شنبه شانزدهم دی شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و صنعتی مورد انتظار است.

نوید حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته جاری آسمان در بیشتر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد در نواحی مرکزی شرایط رشد غلظت آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی روز جمعه پانزدهم دی تا اواسط وقت شنبه شانزدهم دی شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و صنعتی نیز مورد انتظار است، از بعدازظهر هفته آینده با گذر یک موج شمالی شرایط وزش باد نسبتاً شدید و احتمال بارش پراکنده در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه حداکثر دما بین یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به صفر درجه می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با بیشینه دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۹- درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان هستند.

کد خبر 717139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.