بیشترین تمرکز فدراسیون تکواندو بر کسب سهمیه‌های المپیک است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در حال حاضر بیشترین تمرکز فدراسیون تکواندو برای کسب سهمیه‌های المپیک است که در قاره آسیا شانس گرفتن دو سهمیه را در دو بخش آقایان و بانوان داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، هادی ساعی، امروز _سه‌شنبه دوازدهم دی_ در سفر به استان کردستان در جمع خبرنگاران این استان اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین تمرکز فدراسیون تکواندو برای کسب سهمیه المپیک است که در قاره آسیا شانس گرفتن دو سهمیه را در دو بخش آقایان و بانوان داریم.

وی افزود: اگر بتوانیم این دو سهمیه را بگیریم با چهار سهمیه، ورزشکاران ما به المپیک اعزام می‌شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد برنامه‌های این فدراسیون در استان‌ها گفت: تلاش می‌کنیم که بیشتر اردوهای فدراسیون را در استان‌های مختلف کشور برگزار کنیم چون حضور تیم‌های ملی در استان‌ها می‌تواند جهش خوبی را در استان‌ها ایجاد کند و در کنار آن قهرمانان و مربیان آن استان نیز می‌توانند از تجارب مربیان و ورزشکاران تیم ملی استفاده کنند.

ساعی اضافه کرد: همچنین در استان‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان، خانه تکواندو را در اختیار هیئت استان قرار دهد فدراسیون نیز تجهیزات آن را فراهم خواهد کرد.

وی در مورد حضور خود در استان کردستان نیز گفت: امروز مجمع انتخابات ریاست هیئت تکواندو استان کردستان بسیار خوب برگزار شد و صادق جمالی با کسب اکثریت آرا برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شدند که ایشان در دوره گذشته نیز خدمات خوبی را به هیئت تکواندو استان ارائه داده بودند.

رئیس فدراسیون تکواندو افزود: هیئت تکواندو استان کردستان در دوره گذشته در رده نونهالان و نوجوانان افتخارات خوبی را به دست آورد و توانست در رده نونهالان در قهرمانی آسیا یک مدال طلا را کسب کند که افتخار بزرگی بود و امیدواریم این افتخارات ادامه داشته باشد.

کد خبر 716821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.