دستگیری ۶۶۹ مالخر در طرح سراسری پلیس آگاهی

جانشین پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۶۶۹ مالخر در ششمین هفته اجرای طرح مقابله با مالخران اموال مسروقه به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار فرامرز به‌گذر با بیان اینکه برخورد با سرقت از اولویت‌های مهم پلیس آگاهی است، اظهار کرد: با اقدامات مؤثر و تلاش پلیس و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور مقابله با مالخران اموال مسروقه، در هفته ششم ۶۶۹ نفر مالخر دستگیر و ۷۱۳ فقره سرقت کشف شد.

وی با بیان اینکه این طرح از بیست‌وهشتم آذر تا پنجم دی سال جاری اجرا شد، افزود: با بررسی نتایج به دست آمده در سراسر کشور و تحلیل داده‌ها مشخص شد از نظر تعداد دستگیری مالخر طی این بازه زمانی استان‌های خراسان رضوی، تهران بزرگ و شرق تهران به ترتیب بیشترین عملکرد را به خود اختصاص داده‌اند.

جانشین پلیس آگاهی با اشاره به اینکه این طرح به صورت هفتگی در دستور کار پلیس و در حال انجام است، خاطرنشان کرد: اولویت پلیس در این خصوص، کشف اموال و رضایت مردم است.

سردار به‌گذر با تاکید بر برخورد با مالخرها تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت ویژه به اماکن و نقاطی که احتمال خرید و فروش اموال مسروقه در آنها وجود دارد نظارت و در صورت شناسایی با قاطعیت برخورد می‌کنند.

وی رعایت نکردن نکات ایمنی را مهم‌ترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و اضافه کرد: توجه مردم نسبت به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش مؤثری در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 716806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.