کردستان استانی مستعد در رشته تکواندو است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: استان کردستان در رشته تکواندو مستعد است و ظرفیت‌های بسیار خوبی را در اختیار دارد که این مسئله را به صورت ویژه در رده‌های پایه و بانوان نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، هادی ساعی، امروز _سه‌شنبه دوازدهم دی_ در مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان کردستان اظهار کرد: استان کردستان قهرمانان خوبی را در رشته تکواندو در بخش پایه و به ویژه دختران دارد که در مسابقات آسیایی برای کشورمان افتخارآفرینی کرده‌اند.

وی افزود: استان کردستان به صورت کلی در رشته تکواندو ظرفیت‌های بسیار خوبی را در اختیار دارد و یک استان مستعد در این رشته ورزشی است.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی بدون تنش و بسیار خوبی در استان کردستان بودیم، خاطرنشان کرد: همه باید رئیس هیئت استان را یاری کنند و با همدلی با یکدیگر سعی کنند که این استان افتخارات بیشتری را برای کشورمان کسب کند.

تکواندو از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی استان کردستان است

آمنه غلام‌ویسی، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این مجمع انتخاباتی تصریح کرد: هیئت تکواندو یکی از هیئت‌های موفق ما در استان کردستان است که در رشته بانوان به صورت ویژه افتخارات خوبی را برای کشورمان کسب کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از رئیس هیئت تکواندو استان می‌خواهیم که با برنامه‌ریزی در جهت ارتقای این رشته ورزشی در استان همت کنند، همچنین نیازمند حمایت فدراسیون از این رشته ورزشی هستیم تا بتوانند همچنان به افتخارآفرینی خود ادامه دهند.

به گزارش ایمنا، در این مجمع انتخاباتی «صادق جمالی» با کسب ۲۰ رأی از ۲۵ رأی مأخوذه، برای دومین بار به عنوان رئیس هیئت تکواندو استان کردستان انتخاب شد.

در ادامه رأی‌گیری، زهرا مرادی به عنوان نایب‌رئیس و احمد اصلانی نیز به عنوان خزانه‌دار این هیئت انتخاب شدند و فرزین لطف پوری، ئاوات حسنلویی و کاوه منصوری نیز به عنوان دیگر اعضای اصلی هیئت رئیسه تکواندو استان کردستان انتخاب شدند.

کد خبر 716800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.