خودروی رنو کپچر ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

مخزن سوخت خودروی رنو کپچر ۲۰۲۴، معادل ۴۸ لیتر است و به بنزین بدون سرب درجه یک RON 95 نیاز دارد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی رنو کپچر ۲۰۲۴ دارای موتور بنزینی ۱.۳ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است که ۱۱۳ کیلووات قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. موتور این خودرو به گیربکس هفت‌سرعته اتوماتیک دو کلاچه متصل می‌شود و محرک‌های آن فقط به چرخ‌های جلو ارسال می‌شود؛ مصرف سوخت ادعا شده برای این خودرو ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در سیکل ترکیبی است.

مخزن سوخت خودروی رنو کپچر ۲۰۲۴ معادل ۴۸ لیتر است و به بنزین بدون سرب درجه یک RON 95 نیاز دارد. طول و عرض این خودرو به ترتیب ۴۲۲۷ و ۱۷۹۷ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۵۶۷ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۶۳۹ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو ۴۲۲ لیتر است، البته زمانی که صندلی‌های عقب خودرو تا می‎‌شود، ظرفیت صندوق عقب به ۱۲۷۵ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودروی رنو کپچر ۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، هشدار فاصله ایمن، هشدار خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، دوربین دنده‌عقب و سنسور پارک جلو و عقب است. از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به چراغ‌های LED، کروز کنترل تطبیقی و محدودکننده سرعت، نمایشگر ۷.۰ اینچی، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو و چرخ‌های ۱۷ اینچی اشاره کرد.

کد خبر 716662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.