دستگیری عاملان سرقت مسلحانه محموله باری در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره‌ای که اقدام به سرقت یک محموله باری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت محموله باری وی توسط سه فرد مسلح، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مال باخته در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد یک دستگاه یخچال ساید را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری کرده و به وسیله وانت آریسان عازم اصفهان بودم که ناگهان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده نجف‌آباد جلوی مرا گرفت، با تهدید اسلحه پیاده‌ام کردند و خودرو را به همراه بار آن به سرقت بردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پس از اظهارات شاکی، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس اقدامات علمی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز و در کمترین زمان ممکن موفق شدند هویت اصلی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی کنند.

ترکیان عنوان کرد: کارآگاهان پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی وارد عمل شدند و ابتدا یکی از متهمان را در اصفهان و سپس در یک عملیات ضربتی دو متهم دیگر را در شهرستان شاهین‌شهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه هر سه متهم غیربومی و از افراد سابقه‌دار هستند، اظهار داشت: در بازرسی از محل یک قبضه کلت کمری به همراه هشت عدد فشنگ جنگی، یخچال مسروقه متعلق به شاکی و همچنین سه دستگاه خودروی شوتی پژو پارس، پژو ۴۰۵ و سمند که متهمان از آنها برای انجام اقدامات مجرمانه خود استفاده می‌کردند کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص دیگر اقدامات مجرمانه این سارقان کماکان ادامه دارد.

کد خبر 716555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.