تبلت Doogee T20E چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز تبلت Doogee T20E با استفاده از یک باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از فناوری شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، به نظر می‌رسد که تبلت Doogee T20E به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، انتظار می‌رود که این محصول دارای قیمت رقابتی باشد تا مشتریانی که به دنبال تبلتی برای پخش رسانه یا مرور وب هستند را جذب کند، وضوح نمایشگر این محصول ۱۲۰۰ * ۲۰۰۰ پیکسل است، اما فاقد گواهی Widevine است، بنابراین ممکن است محتوای خاصی از بعضی از برنامه‌های پخش مانند Netflix با وضوح کامل پخش نشود.

تبلت Doogee T20E از تراشه Unisoc Tiger T616 با دو هفته Cortex A75 و شش هسته Cortex A55 و پردازنده گرافیکی mali-G57 MP1 بهره می‌برد؛ ابعاد این تبلت ۷.۹ * ۱۵۵.۶ * ۲۴۵.۸ میلی‌متر و وزن آن ۴۷۸ گرم است، همچنین با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی وارد بازار می‎‌شود. انرژی مورد نیاز تبلت یادشده با استفاده از یک باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی بهره می‌برد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه تبلت Doogee T20E منتشر نشده است، همچنین مشخص نشده است که این محصول از کدام نسخه سیستم‌عامل بهره می‌برد.

کد خبر 716389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.