دستگیری باند سارقان سابقه‌دار در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان سابقه‌دار با پنج فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌های مجموعه انتظامی دانست و اظهار کرد: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.

وی با اشاره به اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در سطح شهرستان بندرانزلی طی ماه‌های گذشته، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، اعضای باند سه‌نفره سارقان را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰ و ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از جرایم به ویژه سرقت جلوگیری کنند و ناکامی مجرمان را رقم بزنند.

کد خبر 716373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.