مسئولان ویژگی‌های شهید سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سردار شهید سلیمانی در طول خدمت خود به دنبال پست، باند و جناح بازی نبود و همواره در انجام کار خیر پیش قدم بود؛ بنابراین لازم است مسئولان سیره آن شهید والامقام را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز یکشنبه_ دهم دی_ در جمع ائمه جمعه استان مرکزی اظهار کرد: دشمن از حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی هراسان است و ملت ایران با هوشیاری و حضور گسترده نقشه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشد، تصریح کرد: همه ما باید برای انسجام ملی تلاش کرده و از تنش و تفرقه‌افکنی جلوگیری کنیم، چراکه سرنوشت کشور با انتخابات رقم می‌خورد.

دری‌نجف‌آبادی اضافه کرد: مسئولان باید رقابت و امنیت سالم، اخلاقی بودن و سلامت انتخابات را در دستور کار خود قرار داده و برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نهایت تلاش خود را به کارگیرند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی در طول خدمت خود به دنبال پست، باند و جناح بازی نبود و همواره در انجام کار خیر پیش قدم بود؛ بنابراین لازم است مسئولان سیره آن شهید والامقام را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم این استان همراه با کشور باید با حضور حداکثری خود در انتخابات همانند سال‌های گذشته توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به انتخاب اصلح‌ترین افراد در انتخابات اظهار کرد: انتخاب افراد توانمند، دلسوز و انقلابی برای مجلس شورای اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کند.

دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: رقابت در انتخابات نیز یک اصل است که باید با رعایت اخلاق اسلامی انجام شده تا از تنش جلوگیری شود.

وی افزود: صرفه‌جویی و افزایش بهره‌وری از جمله راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

امام‌جمعه اراک با بیان اینکه هیچ کشوری با اسراف به جایی نرسیده است، گفت: برای رسیدن به رشد و توسعه همه‌جانبه در کشور، صرفه‌جویی در مصرف منابع و افزایش بهره‌وری باید در دستور کار مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: استفاده از سامانه‌های آبیاری نوین در کشاورزی از جمله راهکارهای صرفه‌جویی و افزایش بهره‌وری آب است.

دری نجف آبادی تصریح کرد: اجرای آبیاری بارانی افزایش مصرف و کاهش بهره‌وری آب را در بخش کشاورزی به دنبال دارد.

وی افزود: انتقال آب از طریق سامانه آبیاری نوین به ریشه گیاهان نقش مهمی در افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی آب در این بخش را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه گفت: پس از ۷۵ سال سلطه صهیونیست‌ها هم اینک با انجام عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان حماس وضعیت به نفع مردم غزه و فلسطین تغییر کرده است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش است که باریکه غزه را به شهر سوخته تبدیل کند و مردم این منطقه را به سمت مصر و کرانه باختری و سرزمین‌های اردن کوچ دهد.

کد خبر 716323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.