جنگ امروز دشمن، جنگ تمام عیار اقتصادی است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران باید با آرامش خاطر فعالیت خود را ادامه داده و اجازه ندهند فضای اقتصادی کشور جولانگاه متخلفان باشد، گفت: امروز بازار سرمایه به سمت اعتمادآفرینی در حال حرکت و پلیس امنیت اقتصادی نیز در کنار سازمان بورس برای حفاظت از سرمایه‌های مردم فعال است

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی در مراسم آشنایی با مفاهیم و کلیات بازار سرمایه ویژه پلیس امنیت اقتصادی و در جمع رؤسای ادارات پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی کشور که در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی برای همکاری با سازمان بورس و همچنین افزایش توانمندی و علم و آگاهی در بازار سرمایه تلاش جدی می‌کند، اظهار کرد: جایگاه واقعی پلیس که برقراری نظم و امنیت در حوزه‌های تجارت، اقتصاد و کسب و کار است باید به درستی شناسانده شود.

وی با بیان این که در هفته جاری و طی دو روز با مفاهیم و کلیات بازار سرمایه آشنا خواهیم شد، افزود: پلیس امنیت اقتصادی در حال تلاش جدی است که با مجرمان و متخلفان اقتصادی در حوزه بازار سرمایه بیش از پیش برخورد کرده و نسبت به پیشگیری از وقوع برخی تخلف‌ها اقدامات اساسی انجام دهد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: امنیت اساسی‌ترین موضوعی است که هر جامعه به آن نیاز دارد و اگر امنیت نباشد. هیچ فعالیتی در بُعد سیاسی، اقتصادی و تجارت مؤثر واقع نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سخت‌ترین کار برقراری امنیت در کشور است، تصریح کرد: امنیت، زیرساخت، مبنا و پایه هر کاری است که امروزه شاهد برقراری آن در کشور هستیم، بحث امنیت اقتصادی موضوع نوپایی است که باید به آرامی به آن عمق بیشتری بخشیده شود. بحث امنیت در بازار سرمایه از جمله موضوع‌های جدی و حیاتی است، بر اساس آن پلیس امنیت اقتصادی ارتباط خود را با سازمان بورس و اوراق بهادار مستحکم و نزدیک‌تر کرده است.

سردار رحیمی با بیان این که عملکرد مناسب سازمان بورس و اوراق بهادار در دوره جدید، آرامش را به بازار سرمایه بازگردانده و دیگر شاهد نوسان‌های شدید نیستیم، ادامه داد: در هر جامعه‌ای برای اینکه اطمینان بخشی سرعت جدی پیدا کند باید از مجموعه امنیت کارآفرینان در کنار خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه وجود پلیس باید امنیت آفرین و امنیت‌ زا باشد، گفت: پلیس در حوزه بازار سرمایه و بازار اقتصاد و همچنین فرآیند تجارت تلاش خواهد کرد تا امنیت آفرینی را به جایگاه اصلی خود برساند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه سرمایه گذاران باید با آرامش خاطر فعالیت خود را ادامه داده و اجازه ندهند فضای اقتصادی کشور جولانگاه متخلفان باشد، خاطرنشان کرد: امروز بازار سرمایه به سمت اعتماد آفرینی در حال حرکت است و پلیس امنیت اقتصادی نیز در کنار سازمان بورس برای حفاظت از سرمایه‌های مردم فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: پلیس امنیت اقتصادی در راستای مأموریت اساسی و امنیت آفرینی در حوزه اقتصادی با جدیت در کنار بخش‌های اقتصادی از جمله سازمان بورس ایستاده است و با قدرت فعالیت خواهد کرد، با برگزاری دوره‌های آموزشی لازم از سوی اساتید سازمان بورس، همکاری پلیس امنیت اقتصادی با این نهاد در برخورد با متخلفان و پیشگیری از وقوع جرم گسترش می‌یابد.

سردار رحیمی با بیان اینکه جنگ امروز دشمن، جنگ تمام عیار اقتصادی است، خاطرنشان کرد: باید به صورت جهادی به مقابله با دشمن پیش برویم و مقابله با مجرمان اقتصادی جز اولویت‌های کاری پلیس امنیت اقتصادی است.

کد خبر 716289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    همچنین فرهنگی