مبلمان شهری سطح منطقه ۹ اصفهان ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: عملیات ساماندهی مبلمان شهری سطح این منطقه شامل اصلاح و رنگ‌آمیزی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال درحال انجام است.

‌سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بهبود وضعیت مبلمان شهری در راستای خدمت‌رسانی شایسته و گسترش خدمات عمومی و رفاه حال شهروندان از سرمایه‌های موجود در هر شهر است که توسط شهرداری ایجاد می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در راستای بهینه‌سازی و یکسان‌سازی مبلمان سطح منطقه واحد نگهداری و تعمیرات عملیات ساماندهی، اصلاح و رنگ آمیزی مبلمان سطح منطقه را آغاز کرده و تاکنون در بوستان‌های فردوس، مهر و شفق اجرا شده است.

مبلمان شهری سطح منطقه ۹ اصفهان ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: مبلمان شهری سطح منطقه با هدف زیباسازی محیط شهری و مرتفع ساختن نیازهای تفریحی شهروندان و دسترسی آن‌ها به مکان‌های عمومی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در حال رنگ‌آمیزی است.

قاضی‌عسگر با اشاره به نقش اصلی مبلمان شهری در سطح خیابان‌ها و فضاهای شهری به عنوان زبان ناطق هویت انسان و منظر شهری خاطرنشان کرد: در این طرح تمام معایب ساختاری و بصری مبلمان مربوطه رفع و اصلاح می‌شود.

کد خبر 716140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.