خودروی میتسوبیشی ترایتون ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

خودرو میتسوبیشی ترایتون 2024 از ۷.۷ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر در سیکل ترکیبی استفاده می‌کند و دارای سیستم توقف/استارت خودکار است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو میتسوبیشی ترایتون ۲۰۲۴ از یک موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر دیزلی جدید بهره می‌برد که ۱۵۰ کیلووات قدرت در ۳۵۰۰ دور در دقیقه و ۴۷۰ نیوتن متر گشتاور از ۱۵۰۰ تا ۲۷۵۰ دور در دقیقه را ارائه می‌دهد، موتور این خودرو با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت شده است.

خودرو میتسوبیشی ترایتون ۲۰۲۴ از ۷.۷ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر در سیکل ترکیبی استفاده می‌کند و دارای سیستم توقف / استارت خودکار است؛ طول و عرض خودروی یادشده به ترتیب ۵۳۲۰ و ۱۸۶۵ میلی‌متر است. در حالی که فاصله بین دو محور آن ۳۱۳۰ میلی‌متر است؛ این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، نقره‌ای، خاکستری، آبی و نارنجی در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

خودرو میتسوبیشی ترایتون ۲۰۲۴ دارای قابلیت‌هایی مانند ترمز اضطراری خودکار (AEB)، تشخیص عابر پیاده، تشخیص دوچرخه‌سوار، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک مقابل، نظارت بر توجه راننده، محدودکننده سرعت هوشمند، کیسه هوای مرکزیف دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو وعقب و نظارت بر فشار باد تایر است.

از دیگر ویژگی‌های خودرو میتسوبیشی ترایتون ۲۰۲۴ می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، نور بالا اتوماتیک، ناوبری ماهواره‌ای، سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو، نمایشگر ۷.۰ اینچی، دو جالیوانی، یک پورت USB-A در قسمت جلو، یک پورت USB-A در قسمت عقب، یک پورت USB-C در قسمت جلو و یک پورت USB-C در قسمت عقب اشاره کرد.

کد خبر 716091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.