کاهش ۶۰ درصدی شکایات مردمی از آتش زدن ضایعات حاشیه زاینده‌رود

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفته نخست دی سال جاری تعداد ۹۱۸۳ تماس شهروندان، توسط کارشناسان این مرکز در سامانه ۱۳۷ ثبت شد و شاهد کاهش ۶۰ درصدی تماس‌های مردمی درباره آتش‌زدن ضایعات در حاشیه زایندرود بودیم.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته نخست دی ۱۴۰۲ کارشناسان این مرکز پاسخگوی ۹۱۸۳ تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر بودند، اظهار کرد: از این تعداد ۶۲۲۲ مورد درخواست‌های اجرایی شهروندان بود و ۲۹۶۱ مورد نیز مشاوره و اطلاع‌رسانی بود.

وی با اشاره به اینکه در هفته پایانی آذر سال جاری بیش از ۲۴۰ مورد از تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ مبنی بر ابراز گلایه از آتش‌زدن برگ‌ها و ضایعات در حاشیه رودخانه زاینده‌رود بود، افزود: در هفته نخست دی با پیگیری‌های انجام شده، شاهد کاهش ۶۰ درصدی آمار این تماس‌ها بودیم و از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده این اقدام، موضوع را به مرکز ارتباطات مردمی اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش‌های هواشناسی، طی هفته جاری احتمال انباشت آلودگی هوا در این کلان‌شهر وجود دارد، بر این اساس از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده اتوبوس یا تاکسی‌های دودزا و آتش زدن ضایعات در سطح شهر به مرکز ارتباط مردمی اطلاع‌رسانی کنند تا مسئولان به‌صورت جدی تا رفع قطعی مشکل، پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

قاسمی با اشاره به فصل زمستان و برودت هوا ادامه داد: در این فصل از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده افراد کارتن‌خواب و بی‌بضاعت، هرچه سریع‌تر موضوع را به مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اطلاع دهند، اما نکته‌ای که شهروندان باید توجه کنند، این است که افراد معتاد را با کارتن‌خواب اشتباه نگیرند، زیرا شهرداری اصفهان بر اساس قانون، برای مبارزه با افراد معتاد یا جمع‌آوری آن‌ها در سطح خیابان‌ها نمی‌تواند اقدامی انجام دهد و از وظیفه ذاتی این نهاد خارج است.

کد خبر 715968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • kaveh IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    برای خرید ضایعات یا فروش ضایعات میتوانید با عکس گرفتن از ضایعات خود و ثبت آگهی در سایت bazarezayeat.com خریدار یا فروشنده مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت پیدا کنید.