پیاده‌رو و دیواره کاهگلی بلوار آکواریوم ناژوان نورپردازی شد

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: نورپردازی دومنظوره پیاده‌رو و دیواره کاهگلی بلوار آکواریوم ناژوان اجرا و بهره‌برداری شد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح دومنظوره روشنایی و نورپردازی پیاده‌رو و دیوارهای کاهگلی بلوار آکواریوم ناژوان به طول ۲۲۰ متر و با استفاده از تعداد ۷۵ شعله پروژکتور LED با نور متناسب ۳۸۰۰ لومن گرم و با رعایت تمام استانداردها، به همت همکاران اداره خدمات شهری و محیط زیست ناژوان اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با انجام این پروژه تأمین روشنایی پیاده‌رو شمالی بلوار آکواریوم و زیباسازی جداره یکدست کاهگلی این بلوار به‌صورت هم‌زمان در قالب یک پروژه اجرا شد.

پیاده‌رو و دیواره کاهگلی بلوار آکواریوم ناژوان نورپردازی شد

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: تلاش همکاران ما در همه مجموعه مدیریت ناژوان پرداختن به فضای بکر و جاذبه‌های محیطی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد تفریحات خانواده‌محور و بسترسازی تفریح سالم و نشاط‌آفرینی برای شهروندان است.

قائلی با تاکید بر پیشرفت‌های به‌وجود آمده در زمینه ایجاد زیر ساخت‌ها عنوان کرد: تلاش می‌کنیم فضاهای مورد نیاز جهت تفریحات سالم و خانواده‌محور در جای‌جای عرصه ناژوان فراهم شود.

پیاده‌رو و دیواره کاهگلی بلوار آکواریوم ناژوان نورپردازی شد

وی ادامه داد: پیاده‌روسازی و اجرای مسیر تردد نابینایان این مسیر (میدان نصر تا سردر ورودی آکواریوم) نیز طی سال گذشته اجرا شد و بهار سال جاری به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 715954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.