پایان هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتسال با یکه‌تازی گیتی‌پسند و شکست عجیب مس سونگون

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با پیروزی گیتی‌پسند و شکست مس سونگون به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هفدهم فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا _جمعه هشتم دی_ از ساعت ۱۵ با یک دیدار آغاز و سپس از ساعت ۱۶ با انجام شش بازی دیگر پیگیری شد تا در نهایت گیتی‌پسند از ناکامی مس سونگون و سایر رقبا استفاده کرده و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

در سالن پیروزی اصفهان دیدار گیتی‌پسند اصفهان و کراپ الوند با گلزنی میزبان شروع شد اما کراپ توانست گل تساوی را در نیمه اول به ثمر برساند. در این بازی که با حواشی زیادی از سوی نیمکت‌های دو تیم و همچنین سکوها همراه بود تیم محمد کشاورز در نیمه دوم منسجم‌تر کار کرده و توانست در نهایت پیروزی پنج بر دو را به سود خود به ثبت برساند تا در روز شکست مس اختلاف امتیاز خود در صدر جدول را به عدد ۱۰ برساند.

یکی از پرگل‌ترین دیدارها رویارویی مس سونگون مقابل سن‌ایچ ساوه بود. در این دیدار تیم سن‌ایچ با هدایت جواد اصغری‌مقدم با ارائه یک بازی منطقی و استفاده از اشتباهات پرتعداد حریف نامدار خود توانست در نیمه اول با برتری چهار بر یک راهی رختکن شود. ساوجی‌ها در نیمه دوم نیز همین روند را حفظ کردند و توانستند باز هم اختلاف خود را به به ثمر رساندن گل‌های بیشتر حفظ کنند تا موتور گلزنی مس بر روی تاکتیک پاورپلی عملاً تأثیری بر سه امتیاز آن‌ها نگذارد. سن‌ایچ در این بازی موفق شد با نتیجه هشت بر شش به پیروزی دست پیدا کند.

در ساری تیم پوشاک‌حافظ در یک بازی پرحاشیه مثل همیشه باخت و این بار سه امتیاز را به فولادزرند داد، در اراک پالایش‌نفت بندرعباس علی‌رغم دوبار عقب افتادن از ایرالکو به بازی برگشت و به تساوی بیرون از خانه قناعت کرد.

در قم آناصنعت برای برد آمده بود و فرش آرا هم نیامده بود ببازد اما در نهایت میزبان با پنج گل نبازها را راهی خانه کردند. از همان ابتدا آناصنعت گلزنی کرد و دقیقه ۴۰ بازی فرش‌آرا گل زد و انگار باور نداشتند که چه شکست سنگینی را به خانه می‌برند. دوئل قمی‌ها را تیم آناصنعت برد و محسن حسن‌زاده سومین شکست تیم خود را در خانه‌اش تجربه کرد. بدین ترتیب فرش‌آرا باتوجه به نتایج همچنان در رده چهارم ماند و آناصنعت هم ۲۷ امتیازی شد و منتظر لغزش رقبای بالاتر از خود است.

سربازان کرجی مانند هفته‌های اخیر مقاومت خوبی داشتند اما تا انتهای بازی دوام نیاوردند. شاگردان حسین افضلی با کمترین ریسک ممکن بازی می‌کنند و منتظر اشتباه حریف می‌شوند. گهرزمین با شکست مس حالا به رده دوم هم امیدوار شد و مقاومت در قعر جدول است و رقبای این تیم هم باختند تا شرایط مانند قبل باشد و کورسوی امید در کم‌سوترین حالت ممکن روشن بماند.

نتایج کامل مسابقات هفته هفدهم به‌شرح زیر است:

مس سونگون ورزقان ۶ - سن‌ایچ ساوه ۸

پوشاک‌حافظ ساری ۳ - فولاد زرند ایرانیان ۵

گیتی‌پسند اصفهان ۵ - کراپ الوند ایرانیان ۲

آلومینیوم اراک ۲ - پالایش‌نفت بندرعباس ۲

شهرداری ساوه ۱ - سفیرگفتمان تهران ۱

گهرزمین سیرجان ۲ - مقاومت البرز صفر

آناصنعت قم ۵ - فرش‌آرا مشهد ۱

جدول لیگ‌برتر در پایان هفته هفدهم به‌شرح زیر است:

پایان هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتسال با یکه‌تازی گیتی‌پسند و شکست عجیب مس سونگون

کد خبر 715749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.