خرده فروشان موادمخدر در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهر مشهد از دستگیری ۶۹ خرده‌فروش در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان امروز _جمعه هشتم دی_ اظهار کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی و در راستای ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها تعدادی از منازل و پاتوق‌های خرده‌فروشان را شناسایی کردند.

وی افزود: در این طرح ۲ روزه پس از هماهنگی‌های لازم مأموران انتظامی ضمن دستگیری ۶۹ خرده‌فروش مواد افیونی، ۱۱۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب را در مناطق حاشیه شهر مشهد جمع‌آوری و برای درمان به مراکز بازپروری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهر مشهد بیان کرد: در این راستا مقدار ۲ کیلو و و ۵۱۴ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ۶ دستگاه خودرو سواری و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف شد.

نگهبان خاطرنشان کرد: مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان خرده مواد مخدر در محله‌های حاشیه شهر از اولویت‌های اصلی برنامه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مشهد است، بنابراین از شهروندان درخواست داریم که در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 715673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.