دولت سیزدهم خدمت‌رسانی و رفع مشکلات کشور را وظیفه خود می‌داند

فرماندار شهرستان لنجان گفت: دولت سیزدهم از ابتدای آغاز فعالیت خود بر این باور بوده که باید به شکل میدانی در همه نقاط کشور حضور یابد تا مشکلات و چالش‌ها را احصاء کرده و نسخه علاج آنها را با اقدامات جهادی مسئولان به مرحله اجرا برساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی پیش از ظهر امروز _جمعه هشتم دی_ در جمع نخبگان شهرستان لنجان با بیان اینکه دولت سیزدهم خدمت‌رسانی و رفع مشکلات کشور را وظیفه خود می‌داند، اظهار کرد: دولت سیزدهم از ابتدای آغاز فعالیت خود بر این باور بوده که باید به شکل میدانی در همه نقاط کشور حضور یابد تا مشکلات و چالش‌ها را احصاء کرده و نسخه علاج آن را با اقدامات جهادی پیچیده و برخی طرح‌ها که به دلایل مختلف دچار وقفه شده‌اند را با پیگیری‌های مدیران تعیین تکلیف کرده تا به بهره‌برداری برسند.

وی هدف از سفرهای شهرستانی را آشنایی با مسائل و مشکلات شهروندان و تلاش برای حل آنها دانست و افزود: با توجه به اهمیت موضوع ما نیز در فرمانداری شهرستان لنجان در مسیری گام برداشتیم تا با سفر به شهرها و روستاهای شهرستان لنجان رنگ و بوی متفاوتی را به قاموس بررسی مشکلات پیش روی شهروندان بخشیده و با حضور عملیاتی مدیران دستگاه‌های مختلف و دیدارهای چهره به چهره آنان با مردم ضمن بررسی مطالبات مردمی، بارقه امید در قلب ساکنین این شهرستان ایجاد شود.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده تلاش کرده‌ایم با حذف برخی ایرادات و نقاط ضعف‌ها، این سفرها را کارآمدتر کرده تا در مسیر گره‌گشایی از مشکلات مردم قرار گیرد تا در نهایت مصوبات سفرهای شهرستانی منجر به رفع مشکلات و محرومیت‌های احتمالی شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دبیرخانه‌ای در فرمانداری شهرستان لنجان تشکیل شده تا مباحث به صورت ویژه در سه مرحله پیش از آغاز سفر، در طول سفر و پس از سفر بررسی شوند و در نهایت مصوبات سفرهای انجام شده در کارگروه سفر مورد پیگیری قرار گیرند تا علاوه بر ایجاد بسترهای لازم با ارائه گزارش‌های اقدامات صورت گرفته و پیگیری تحقق مصوبات از سوی ادارات و نهادهای متولی نه تنها از افتادن در دام شعارگرایی و اقدامات پوپولیستی جلوگیری شود بلکه اجرای مصوبات ضمانت شود.

۳۰ مصوبه نتیجه مرحله نخست سفر به بخش فولادشهر

محمدی اضافه کرد: با حضور مسئولان شهرستان لنجان در بخش فولادشهر کاروان سفر شهرستانی در همه شهرها و روستاهای شهرستان حضور یافتند و در ادامه مسیر نیز قطعاً شاهد تداوم اینگونه سفرها در مرحله دوم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مرحله نخست سفر به بخش فولادشهر ۳۰ مصوبه به همراه داشت، گفت: کمبود فضای آموزشی، توسعه مراکز درمانی و بهداشتی و بهبود فضای کسب و کار از جمله مهمترین مطالبات شهروندان ساکن در بخش فولادشهر به‌شمار می‌آمد.

فرماندار شهرستان لنجان عنوان کرد: اجرای روشنایی حد فاصل پلیس راه اصفهان _ شهرکرد تا گردنه گاو پیسه، تکمیل طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب، احداث بیمارستان تأمین اجتماعی، راه اندازی مجدد درمانگاه ذوب آهن در محله B1، راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان شهید مطهری، ساماندهی دست‌فروشان، حل معضل روشنایی معابر و… از دیگر مطالبات شهروندان فولادشهر به‌شمار می‌آمد که با طرح این موضوعات در شورای اداری مباحث مورد بررسی قرار گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی شاهد افزایش رضایتمندی و کاهش مشکلات پیش روی مردم در شهرستان لنجان باشیم.

کد خبر 715650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.