تعاون روستایی برای تنظیم قیمت‌ها به بازار ورود می‌کند

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سازمان تعاون روستایی و شبکه‌های تحت پوشش برای حفظ حقوق کشاورزان به‌طور مستمر بازار را رصد می‌کند و در صورت لزوم برای تنظیم قیمت‌ها به موقع وارد بازار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، غلامرضا هادربادی معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عصر امروز به همراه محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین و شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان در استانداری قزوین حضور یافته و با علی رحمانی معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

غلامرضا هادربادی معاون وزیر جهاد کشاورزی در این دیدار با بیان اینکه پیشبرد اهداف توسعه بخش کشاورزی با هدف بهره‌مندی از توان تشکل‌ها از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های تعاون روستایی کشور است، اظهار کرد: در همه حوزه‌های پرورش دام و طیور، صنایع تبدیلی، تکمیلی و فرآوری محصولات کشاورزی آماده حمایت جدی از سرمایه‌گذاران هستیم.

وی با اشاره به درخواست مسئولان استان قزوین برای ایجاد نظام بهره‌برداری کشاورزان هم‌استانی از آب سد مخزنی نهب افزود: تعاون روستایی آمادگی کامل دارد تا درجهت ایجاد تشکل آب‌بران سد نهب نهایت همکاری را با استان برای تهیه نظام بهره برداری و همچنین مدیریت منابع داشته باشد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با ذکر اینکه ارتقای جایگاه اقتصاد مردمی در قالب تعاون می‌تواند یکی از شاخص‌های توسعه پایدار بخش کشاورزی در کشور باشد، گفت: نقطه اوج تجلی‌سازی نقش مردم در راهبری اقتصاد کشاورزی کشور در تعاونی‌ها شکل می‌گیرد.

هادربادی با تأکید بر اینکه تعاون روستایی بزرگترین فرصت برای ارائه خدمت به جامعه روستایی و کشاورزی است، گفت: سازمان تعاون روستایی و شبکه‌های تحت پوشش برای حفظ حقوق کشاورزان به طور مستمر بازار را رصد می‌کند و در صورت لزوم برای تنظیم قیمت‌ها به موقع وارد بازار شود.

کد خبر 715541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.