آتش‌سوزی گسترده در یک انبار بزرگ در تهران / آمار دقیقی از تلفات احتمالی نداریم + فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریقی گسترده در انباری در خیابان امیرکبیر نرسیده به میدان امام خمینی (ره) خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش‌سوزی گسترده در انباری در خیابان امیرکبیر نرسیده به میدان امام خمینی (ره)، ساعت ۱۳:۵۱ امروز_ چهارشنبه ششم دی_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: هفت ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چند دستگاه تانکر آب و نردبان هیدرولیکی و خودروهای پشتیبانی در محل حادثه حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه اولین ایستگاه پس از سه دقیقه در محل حاضر شد، گفت: انبار بزرگ ح دود ۷۰۰ متر مربعی که وسایل پلاستیکی و پشم شیشه و مواد قابل اشتعال در آن وجود داشت، دچار آتش‌سوزی گسترده شد؛ این انبار که در میان سراها و پاساژهای متعددی قرار دارد، شعله‌ور شده و دود غلیظی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر آتش‌نشانان از چند طرف عملیات اطفا را آغاز کردند و اجازه گسترش بیشتر حریق داده نشده است، اما همچنان عملیات ادامه دارد و دو نفر از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شدند.

ملکی تصریح کرد: اطلاع دقیقی از مصدومان و تلفات احتمالی در دست نیست و گزارش تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 715212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.