آتش‌سوزی در یک ساختمان ۷ طبقه ‌در مهرآباد / آخرین جزئیات حریق مدرسه ناشنوایان میدان بسیج

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق در یک ساختمان ۷ طبقه ‌در مهرآباد خبر داد و آخرین جرئیات حریق مدرسه ناشنوایان میدان بسیج را تشریح کرد.

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۱۲:۲۰ امروز _چهارشنبه ششم دی_ وقوع حریق در مدرسه ناشنوایان واقع در میدان بسیج به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد و بلافاصله مأموران این سازمان از ایستگاه شماره ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حریق در یکی از انبارهای نگهداری تجهیزات ستاد نوروزی این مدرسه رخ داده بود و دانش آموزان در اسرع وقت از مدرسه خارج شدند، انبارداری به شیوه درست اتفاق نیفتاده بود، حریق اطفا شده، در حال پاکسازی یکی از ساختمان‌ها هستیم و در این عملیات از دستگاه‌های حریق‌یاب و شعله‌یاب استفاده، جداسازی انجام و از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری شد.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای کلاس‌های درس این دانش آموزان مشکلی پیش نیامد و دو نفر از مأموران اعزامی این سازمان بر اثر ریزش آوار سقف مصدوم شدند.

وی ادامه داد: به طور همزمان شاهد وقوع حریق در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی هفت طبقه در خیابان مهرآباد بودیم.

مطلبی گفت: حریم مذکور خاموش محل تخلیه شده است و تنها شاهد دود گرفتگی طبقات بالا هستیم که موارد ایمنی در حال انجام است.

کد خبر 715193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.