عصرانه خبری شهرهای ایران در ۶ دی‌

در این بسته خبری از فعال بودن یک تاکسی به ازای هر ۱۶۰ نفر در ارومیه تا برنامه‌ریزی برای نوسازی ۳۷۰ تاکسی در اهواز و ۱۳ هزار فایرهیدرانت جدید در پایتخت نصب می‌شود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

حضور ۷ تیم شهرداری سنندج در المپیاد شهید باکری

هوشنگ امینی، رئیس اداره تربیت بدنی و گردشگری شهرداری سنندج گفت: ۷ تیم شهرداری سنندج در نخستین المپیاد شهید باکری ویژه پرسنل شهرداری‌های کشور حضور دارند.

حمایت از لیست خاص انتخاباتی خط قرمز شهرداری تهران است

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: در انتخابات باید همه شهر را برای ایجاد مشارکت بسیج کنیم اما حمایت از یک لیست خاص خط قرمز شهرداری است.

شهروندان سنندجی از ظرفیت ۱۲ پارکینگ موجود استفاده کنند

امیر جمشیدنژاد، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج گفت: در حال حاضر ۱۲ پارکینگ فعال در سطح شهر وجود دارد و شهروندان می‌توانند در راستای بهبود عبور و مرور به ویژه در هسته مرکزی شهر از ظرفیت این پارکینگ‌ها استفاده کنند.

یک تاکسی به ازای هر ۱۶۰ نفر در ارومیه فعال است

توحید روانبخش‌آذر، رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی و حمل بار و کالای شهرداری ارومیه گفت: هم اکنون پنج هزار تاکسی در بخش‌های خطی، گردشی و تلفنی در ارومیه مسافر جابه‌جا می‌کنند که نشان می‌دهد که یک تاکسی به ازای هر ۱۶۰ نفر در ارومیه فعال است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۶ دی‌

شهردار «گلبهار» خراسان رضوی برکنار شد

موسی‌الرضا حاجی بگلو، رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: علیرضا اصغری در اواخر دوره پنجم شورای اسلامی شهر گلبهار و شروع دوره ششم آن به عنوان شهردار انتخاب شده بود.

حریق گسترده یک انبار در خیابان امیرکبیر تهران

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره حادثه حریق در خیابان امیر کبیر اظهار داشت: حریق گسترده یک انبار لوازم یدکی در خیابان امیرکبیر از طریق سامانه ۱۲۵ به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

توقیف، جریمه خودروهایی که در شهر پسماند خالی می‌کنند

رضا ماجدی، مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری خرم‌آباد گفت: خودروهایی که پسماند را در محدوده شهر تخلیه می‌کنند به استناد ماده ۲۰ قانون مدیریت پسماند علاوه بر جریمه نقدی خودرو آنها به مدت ۱۰ هفته توقیف می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۶ دی‌

تکمیل تقاطع غیرهمسطح شریعتی خرم‌آباد تا پایان سال

فرشید فلاحی نژاد، معاونت حمل نقل و امور زیر بنایی شهرداری خرم‌آباد گفت: با وجود چالش مالی تقاطع غیر هم سطح شریعتی اما از برنامه زمان بندی جلو هستیم و قطعاً تا پایان سال تکمیل می‌شود.

برنامه‌ریزی برای نوسازی ۳۷۰ تاکسی در اهواز

امیر صفی‌خانی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز از تلاش برای نوسازی ۳۷۰ تاکسی خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون ۱۰۱ تاکسی نوسازی و از این تعداد ۴۰ دستگاه تحویل داده شده‌اند و احتمالاً ۶۱ تاکسی دیگر نیز در دهه فجر یا تا پایان سال به رانندگان تحویل داده شوند.

۱۳ هزار فایرهیدرانت جدید در پایتخت نصب می‌شود

کامران عبدولی، معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تهران ۱۱ هزار و ۹۶ شیر فایرهیدرانت دارد، گفت: پایتخت به ۱۳ هزار فایرهیدرانت دیگر نیاز دارد.

کد خبر 715182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.