۱۳ مرکز نیکوکاری زنجان در حوزه اشتغال فعال است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۳ مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی در حوزه اشتغال فعالیت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، روح الله صالحی امروز _چهارشنبه ششم دی_ با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری یکی از ابداعات کمیته امداد برای مردمی کردن کمک به نیازمندان است، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸۲ مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعال است و بر اساس برآوردهای صورت گفته ۵۲ درصد کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به افزایش همکاری خیران با مراکز نیکوکاری، افزود: مراکز نیکوکاری به عنوان مجموعه‌های خیر و احسان محله‌محور، مورد اعتماد مردم بوده و کمک‌های مردمی را در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان می‌رسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به محورهای فعالیت مراکز نیکوکاری، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری در سرفصل‌های اهدای جهیزیه، مسکن، بهداشت و درمان، اشتغال و معیشت به مددجویان جامعه هدف ارائه خدمت می‌کنند.

صالحی با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال ۱۳ مرکز نیکوکاری در استان فعال است، تاکید کرد: با ایجاد ارتباط میان مراکز نیکوکاری و کارآفرینان حرفه‌ای و صاحبان مشاغلی که به نیروی کار احتیاج دارند؛ نیروی مورد نیاز خود را تأمین می‌کنند و از طرفی برای مددجویان شغل ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: اشتغال و کارآفرینی برای جامعه هدف یکی از ارکان مهم توانمند ساز و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ریشه کنی فقر و محرومیت توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار از رویکردهای اصلی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه زمینه‌سازی برای ایجاد درآمد با ثبات و توانمندسازی از طریق ایجاد اشتغال مناسب فراهم می‌شود، گفت: در کنار همه فعالیت‌های صورت گرفته مسئله اشتغال و کاریابی در برنامه‌های این نهاد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کد خبر 715108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.