اجرای طرح دخترانگی با طعم خودآگاهی

مشاور شهردار اصفهان در امور بانوان با اشاره به اجرای برنامه دخترانگی با طعم خودآگاهی گفت: این طرح در راستای خودآگاهی هویت و خودشناسی دختران اجرا می‌شود، شادی و نشاط دختران در این برنامه مد نظر است و در فضای ملایم آموزشی و با شوق بیشتری این برنامه در بانوسرا اجرا می‌شود.

مریم آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره جزئیات برنامه «دخترانگی با طعم خودآگاهی» اظهار کرد: دخترانگی با طعم خودآگاهی «ویژه‌برنامه فرهنگی تفریحی» با حضور دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه همراه با کافه کتاب، کافی‌شاپ و کافه بازی با هم‌افزایی آموزش و پرورش، بسیج و شهرداری اصفهان با سه محتوای مختلف اجرا می‌شود و مخاطب آن دخترانی هستند که درس آمادگی دفاعی را باید بگذرانند، در نهایت با همکاری آموزش و پرورش ناحیه چهار اصفهان بیش از سه هزار نفر در ۲۰ روز محتواهای برنامه‌ریزی شده را می‌آموزند.

وی با اشاره به رویکرد برنامه مذکور افزود: این طرح در راستای خودآگاهی هویت و خودشناسی دختران اجرا می‌شود، شادی و نشاط دختران در این برنامه مد نظر بوده است و در فضای ملایم آموزشی و با شوق بیشتری این برنامه در بانوسرا اجرا می‌شود.

مشاور شهردار اصفهان در امور بانوان ادامه داد: دخترانی که در این طرح شرکت کردند، بازخورد خوبی از برنامه‌ها ارائه دادند؛ در این طرحموضوعاتی که مورد نیاز دختران است مطرح می‌شود و به همین دلیل دختران به شدت خواستار ادامه این طرح هستند.

وی تصریح کرد: این طرح قابلیت توسعه در تمام نواحی آموزش و پرورش و مناطق شهرداری را دارد، زیرا تأثیرگذاری بسیار بالایی بین افرادی که در آن شرکت کرده‌اند داشته و ارزش افزوده آن بسیار زیاد بوده است.

آقایی گفت: در برنامه دخترانگی با طعم خودآگاهی به محتواهایی پرداخته می‌شود که مبنای آن علمی است و افرادی که این مباحث را آموزش می‌دهند، دوره‌های لازم را گذرانده‌اند تا اهداف مد نظر در این طرح به‌خوبی به ثمر بنشیند.

کد خبر 715102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.