برگزاری ۸۳۴ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در آذرماه سال جاری در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از ۸۳۴ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در آذر ماه سال جاری اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور در نشست با متولیان و فعالان فرهنگی ورزشی استان اردبیل درخصوص توسعه ورزش همگانی و روستایی در آذرماه سال‌جاری اظهار کرد: بیش از ۸۳۴ برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در آذر اجرا شد که با اجرای این برنامه‌های فرهنگی ورزشی، بیش از ۲۸ هزار و ۲۱۱ نفر از بانوان و آقایان استان اردبیل توانستند در این برنامه‌ها مشارکتی فعال داشته باشند.

وی افزود: پیاده‌روی، ورزش صبحگاهی، کوه‌روی و کوهپیمایی، دوچرخه‌سواری، اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت‌ها از برنامه‌هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: به تفکیک برنامه‌های اجرایی بیش از ۱۷ برنامه پیاده‌روی با حضور بیش از ۹۸۰ نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه‌روی و کوه‌پیمایی به تعداد ۶۳ برنامه و با حضور یک هزار و ۲۱۰ نفر از علاقمندان به کوه انجام گرفته است.

پهناور تعداد برنامه‌های ورزش صبحگاهی برگزار شده در سطح استان اردبیل را ۳۵۲ مورد اعلام کرد که با حضور ۶ هزار و ۵۶۳ نفر از بانوان و ۴ هزار و ۴۰۵ نفر از آقایان اجرا شده است و همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بوده است که در جمع به تعداد ۱۶۱ برنامه با حضور نزدیک به ۸ هزار و ۴۸۵ نفر از بانوان و آقایان انجام گرفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه افزود: ۶ مورد مسابقات محله، ۱۴ مسابقه کارکنان و ۱۶۰ مسابقه ورزشی در سطح استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است که در این برنامه‌ها ۵ هزار و ۷۵۴ نفر از علاقمندان به مسابقات ورزشی حضور یافته‌اند.

کد خبر 714979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.