خیابان بسیج در منطقه ۱۵ اصفهان ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات ساماندهی خیابان بسیج با اعتبار اولیه ۸۶ میلیارد ریالی دی‌ماه آغاز می‌شود و قرار است در مدت شش‌ماه به بهره‌برداری برسد.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می‌کند و تأثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت یک‌دست و مناسب معابر است و از مهم‌ترین اقدامات و وعده‌های شهرداری، موضوع آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری است.

وی افزود: شناخت دقیق انواع خرابی و اندیشیدن تدابیر لازم برای تعمیر و نگهداری معابر شهری و رفع خرابی‌های به‌وجود آمده برای جلوگیری از گسترش خرابی و تسهیل در عبور و مرورِ روان، یک ارزش محسوب می‌شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: خیابان بسیج بیش از یک کیلومتر طول و عرض ۱۲ متری دارد که از شمال به تقاطع غیرهمسطح سردار سلیمانی و از سمت جنوب به خیابان جی شرقی منتهی می‌شود که وضعیت آن بسیار نامطلوب بود و به واسطه موقعیت ارتباطی این خیابان، ساماندهی آن امری ضروری و لازم به نظر می‌رسید.

خیابان بسیج در منطقه ۱۵ اصفهان ساماندهی می‌شود

نظری‌پور تصریح کرد: طبق برآورد اولیه این عملیات که شامل زیرسازی، اجرای روکش آسفالت، جدول‌گذاری و دیگر اقدامات مرتبط در این زمینه است، بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال هزینه دارد که از زمان آغاز تا پایان آن شش‌ماه زمان خواهد برد.

وی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان عزیز از آنان درخواست کرد که جهت به وجود نیامدن ترافیک و ازدحام، از مسیرهای جایگزین در طول مدت اجرای این پروژه استفاده کنند.

کد خبر 714874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.