رژیم سفاک صهیونیستی تاوان جنایت دمشق را پرداخت خواهد کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت شهید سید رضی موسوی اعلام کرد: بی‌تردید رژیم‌ سفاک صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در پیامی شهادت سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه، شهید سیدرضی موسوی را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: بار دیگر یکی از فرزندان ایران و یاران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سردار سرفراز مدافع حرم، سیدرضی موسوی به کاروان شهیدان پیوست.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرده است: سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه، شهید سیدرضی موسوی، مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه و از هم‌رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در سال‌های طولانی و عرصه‌های راهبردی، در دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و حریم اهل‌بیت (ع) مجاهدتی سلحشورانه و خستگی‌ناپذیر داشت.

قالیباف در این پیام تاکید کرده است: این شهید والامقام به‌عنوان مستشار نظامی و حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایت‌کارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید و بی‌تردید رژیم سفاک صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

وی در این پیام ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار ایشان، امید است روح بلند شهید سیدرضی موسوی در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرد.

کد خبر 714855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.