طوفان واکنش‌ها به شهادت سید رضی / ما تو را به حاجی می‌شناختیم

کاربران فضای مجازی به دنبال خبر شهادت «سیدرضی موسوی»، یکی از یاران قدیمی حاج‌قاسم در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق با به‌راه انداختن طوفانی از واکنش‌ها، خشم خود را از جنایت اسرائیل نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چند روزی از غم‌انگیزترین ماه سال نمی‌گذشت، همان ماهی که حاج‌قاسم را از ما گرفت و یک حسرت همیشگی بر جانمان گذشت، در حال تدارک برگزاری برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت حاجی بودیم که خبر رسید یکی از مستشاران سپاه در سوریه و از یاران قدیمی شهید سلیمانی به شهادت رسیده است، همان یاری که حاج‌قاسم به او گفته بود که سید رضی تو هم باید شهید شوی.

اعلام این خبر کافی بود تا هشتگ «سیدرضی» شب گذشته در فضای مجازی دست به دست بچرخد و طوفان متفاوتی را بین کاربران به‌راه بیندازد؛ کاربران فضای مجازی از جمله «ایکس» و «اینستاگرام» هر کدام به شکلی نسبت به این جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت به رساندن یکی از فرماندهان ارشد نظامی ایران واکنش نشان دادند، واکنش‌هایی که هر کدام یک دنیا حرف پشت خود داشتند و خشم مردم را از این اقدام کثیف و فراموش‌نشدنی نشان می‌دادند.

میثم مطیعی، مداح برجسته کشورمان در توییتی نوشت: «اگر سیدرضی شهید نمی‌شد، جای تعجب داشت! آنهایی که سالیان اخیر با تحولات جبهه مقاومت مرتبط بودند، خوب می‌دانند که فقط اسم سیدرضی در منطقه چه کارها که نمی‌کرد! چه رسد به خودش! گوارای وجود سیدعزیز»

طوفان واکنش‌ها به شهادت سیدرضی/ ما تو را به حاجی می‌شناختیم

پرستو عسگرنجاد، نویسنده و روزنامه‌نگار نیز به دنبال شهادت «سیدرضی موسوی» با انتشار پستی در صفحه کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «ما تو را به حاجی می‌شناختیم، تو برای ما آن چهره ناشناس، آن صدای گرم بودی که در مستند «۷۲ ساعت» از آخرین پرواز حاجی می‌گفت، از آخرین ساعات مردی که داغش در فرودگاه بغداد، تا ابد روی پیشانی دل ما مهر شد.

ما حتی چهره‌ات را درست و حسابی ندیده بودیم، عکست کنار عکس سیدمحمد حجازی بود و ما نمی‌شناختیمت. ما از تو فقط یک اسم بلد بودیم، سیدرضی.

راستش ما آدم معمولی‌ها حتی این را هم نمی‌دانستیم که این سیدرضی نام توست یا نام خانوادگی‌ات؟ گفتم که ما تو را به حاجی می‌شناختیم، تو برای ما، هم‌رزم او بودی، تو می‌خندیدی و می‌گفتی: حاجی اومد، گفت: سید تو هم دیگه پیر شدی! دیگه به درد نمی‌خوری! باید شهید بشی! و می‌گفتی خدا از دهنت بشنود! می‌گفتی کاش بشود.

شد، امروز شد.

امروز در هشتادمین روز از نسل‌کشی غزه در هشتادمین روز از سیاه‌ترین روزگار معاصر ما، خدا حاجت تو را داد، امروز بالاخره اسم و فامیلت را درست فهمیدیم: سیدرضی موسوی

فقط وقتی فهمیدیم که یک شهید هم قبل اسمت نشسته. سیدجان! حالا که سرت خلوت شده، حالا که از دنیا و مافیها خلاص شده‌ای، خوب گوش کن، بگذار پیش تو سفره دل واکنیم، بگذار بگوییم هشتاد روز است عزادار سرزمین زیتونیم و هشتاد روز است داریم زخم زبان به گرده می‌کشیم که جنگ بین دو کشور دیگه‌ست! به ما چه؟ هشتاد روز است داریم تاول طعنه بر دل می‌ترکانیم که کار به کار اسقاطیل نداشته باشین! بذارین اسقاطیل و خودشون با هم کنار بیان! و امروز خبر شهادت تو، پتک حقیقت است که بر سر جهل خراب می‌شود: مسئول پشتیبانی سپاه قدس در منزل خودش در زینبیه، هدف موشک مستقیم اسقاطیل قرار گرفت.

اسقاطیل امروز یک فرمانده ارشد نظامی ایران را در خانه خودش در سوریه مستقیم ترور کرد. این حیوان وحشی افسار پاره کرده که خون بیست هزار فلسطینی بی گناه را مکیده، حالا چنان هار شده که دردی، تلخ‌ترین ماه سال، سنگین‌ترین داغمان را با داغ دگر، تازه کند، آه از این درد که جز به پاسخی هزار برابر کوبنده‌تر اندکی التیام نخواهد یافت.

سیدجان، کاش خون پاک تو، چشم این جماعت همواره خفته را بیدار کند، کاش بفهمند امروز اگر با مشت گره کرده «مرگ بر اسقاطیل» نگوییم، خیال خام غاصبان این است که فردا در ایران حجله پشت حجله روشن کنیم، کاش بفهمند همه چیز این دنیا به هم مربوط است، به خصوص وقتی پای نبرد حق و باطل در میان است. راستی! سیدجان سلام ما را به حاجی برسان، بگو جای خالی‌اش خیلی درد می‌کند، خیلی، خیلی، خیلی.

کاربر دیگری در اینستاگرام با اشتراک عکسی از سیدرضی نوشت: «کم شد ز جمع خسته‌دلان یار دیگری / بر دار رفت پیکر سردار دیگری / یاس‌ها خون دل خوردند اندی بایست! چشمان هراسانمان به دنبال قامت شما، سروها را از نظر می‌گذرانند، کجا ایستاده‌اید، کجا می‌توان شما را یافت؟»

طوفان واکنش‌ها به شهادت سیدرضی/ ما تو را به حاجی می‌شناختیم

یک کاربر هم با انتشار عکسی از سیدرضی و حاج‌قاسم نوشت: «بعضی‌ها رفاقتشون هم بوی بهشت میده، مثل رفاقت سید و حاج‌قاسم»

طوفان واکنش‌ها به شهادت سیدرضی/ ما تو را به حاجی می‌شناختیم

کاربر دیگری نوشت: «شهادت پایان راه مردان میدان حق علیه باطل است

سیدجان شهادت مبارک، سلام ما را به فرمانده برسان»

طوفان واکنش‌ها به شهادت سیدرضی/ ما تو را به حاجی می‌شناختیم

کاربران دیگری نیز با هشدار به رژیم صهیونیستی به خاطر رقم زدن چنین جنایتی نوشتند: «اسرائیل فقط برای خودش پایان زجرآورتری را رقم می‌زد، همین!»

طوفان واکنش‌ها به شهادت سیدرضی/ ما تو را به حاجی می‌شناختیم

«شما افراد ما را می‌کشید، ما بنیان رژیمتان را برمی‌کنیم، ترور فرماندهی که سال‌ها شهادت خود را به انتظار نشسته و حتی بشارت آن را دریافت کرده برایش فوز عظیم است، بدبخت شمایید که ریشه‌کن می‌شوید و شکستتان بخشی از تاریخ غرورانگیز ما می‌شود.»

طوفان واکنش‌ها به شهادت سیدرضی/ ما تو را به حاجی می‌شناختیم

کد خبر 714710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.