پایان زندگی مخفیانه زندانی فراری پس از ۱۰ سال

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: متهم ۴۰ ساله‌ای که پس از دریافت مرخصی از زندان، فراری شده بود،پس از ۱۰ سال زندگی مخفیانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ جواد افشاری اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس این فرماندهی مشخص شد، زندانی فراری در منزلی در یکی از محلات حاشیه‌ای این شهرستان مخفی شده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی نامحسوس و گسترده، مخفیگاه متهم شناسایی و عملیات دستگیری وی به‌صورت ویژه آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با اشاره به دستگیری متهم فراری در اقدام هماهنگ مأموران پلیس خاطرنشان کرد: وی که به جرمی مرتبط با موادمخدر در حال سپری کردن دوران حبس خود بود، با گرفتن مرخصی از زندان و معرفی نکردن خود پس از پایان مدت زمان مرخصی، ۱۰ سال زندگی مخفیانه داشته و متواری بوده است.

وی با بیان اینکه متهم برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شد، تصریح کرد: مأموران پلیس شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای هنجارشکن برای رسیدن به اهداف شوم خود، امنیت و آرامش شهروندان را خدشه‌دار کنند.

کد خبر 714598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.