برخورد خودرو با درختان خیابان هزارجریب ۴ مصدوم و فوتی داشت + عکس

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برخورد خودرو با درختان خیابان هزار جریب خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف و محبوسی سرنشینان در خودرو در خیابان هزار جریب ساعت ۰۱:۴۰ بامداد امروز _دوشنبه چهارم دی_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش و بلافاصله اکیپ امدادی از ایستگاه‌های ۱۲ و پنج به همراه خودرو حامل تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی بی‌ام‌دبلیو به همراه چهار سرنشین با جدول و درختان وسط خیابان برخورد کرد و هر چهار سرنشین در خودرو محبوس و گرفتار شده بودند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با حضور آتش‌نشانان هر چهار سرنشین محبوس با استفاده از تجهیزات نجات و ست هیدرولیک از خودرو خارج شدند، اما یکی از سرنشینان که مردی ۲۲ ساله بود، در همان لحظات ابتدایی و به دلیل شدت جراحات در دم جان باخت و سه نفر دیگر دچار مصدومیت شدید شدند.

وی ادامه داد: فرد فوت شده پس از تأیید عوامل اورژانس، تحویل عوامل انتظامی و سه نفر دیگر، پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

برخورد خودرو با درختان خیابان هزارجریب ۴ مصدوم و فوتی داشت + عکس

برخورد خودرو با درختان خیابان هزارجریب ۴ مصدوم و فوتی داشت + عکس

کد خبر 714517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.