اعتراضات رتبه‌بندی معلمان پذیرفته نیست/ سامانه بسته شد

وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به تمام اعتراضات رتبه‌بندی معلمان رسیدگی شد و سامانه انتقادات نیز بسته شده است؛ از این‌رو هیچ‌گونه اعتراض جدیدی پذیرفته نخواهد بود و رتبه‌بندی‌ها براساس آئین‌نامه مصوب انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش؛ این وزارتخانه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

«تمام اعتراضات رتبه‌بندی معلمان رسیدگی شد و سامانه اعتراضات هم بسته شده است و اعتراض جدید پذیرفته نخواهد بود و رتبه‌بندی براساس آئین‌نامه مصوب انجام خواهد شد، لذا برای رفع سوالات و ابهامات، افراد می‌تواند از طریق «سامانه گفتگو» پاسخ سوالات خود را کسب کنند، این سیستم راه‌اندازی شده تا از تردد غیر ضروری همکاران به مرکز خودداری شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: بر اساس فرصت اعلام شده به اعتراضات، تمام موارد اخذ شده و با حمایت سازمان برنامه و بودجه و مساعدت رئیس جمهور و معاون اول، به همه انتقادات نیز رسیدگی شده است، لذا تعیین زمان دیگر برای اعتراض مجدد منتفی است؛ از این پس فرایند رتبه‌بندی براساس آئین‌نامه مربوطه انجام خواهد شد که بیشتر ناظر به دانشجو معلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی خواهد بود.

بر این اساس؛ فرهنگیان می‌توانند برای رفع هرگونه ابهام و سوال از طریق سامانه گفتگو به آدرس my.medu.ir قسمت «نتیجه رتبه‌بندی» مراجعه و بر روی دکمه گفتگو کلیک کنند.»

کد خبر 714297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.