یزد به یک میدان بزرگ برای اجتماعات مردمی نیاز دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: همواره در برگزاری مراسم بزرگ و گردهمایی‌ها در مرکز شهر با مشکلاتی روبه‌رو هستیم؛ یزد به یک میدان و فضای بزرگ برای گردهمایی‌های عظیم مردمی همراه با مجموعه‌ای از خدمات همچون سالن کنفرانس، هتل و بازار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی با بیان اینکه در حوزه راه و شهرسازی در استان یزد اقدامات خوبی انجام شده است، اظهار کرد: در طرح‌های حوزه مسکن نگاه و دیدگاه بزرگی وجود دارد و بدون شک یزد می‌تواند در این زمینه در کشور سرآمد باشد.

وی افزود: باید اقدام جدی برای تأخیر پروازها انجام شود، ضمن اینکه مردم عادی از نرخ بلیت‌ها گلایه دارند و دست آن‌ها به استفاده از این خدمات نمی‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بر لزوم افزایش تعداد پروازها در یزد تاکید و خاطرنشان کرد: شرایطی باید فراهم شود که عده بیشتری از مردم بتوانند از پروازها و حمل‌ونقل هوایی استفاده کنند.

آیت‌الله ناصری اضافه کرد: وقتی پروازها تأخیر دارند، مسئولان و دست‌اندرکاران نسبت به مردم بی‌تفاوت نباشند و از آن‌ها دلجویی کنند و اجازه ندهند که مردم مکدر شوند.

وی تصریح کرد: ظرفیت قطارهای یزد بسیار محدود است و پاسخگوی نیاز مردم نیست. مردم همواره برای تهیه بلیت مشکل دارند، مردمی که امکان استفاده از حمل‌ونقل هوایی را ندارند و به راه‌آهن متوسل می‌شوند، اما با توجه به محدودیت ظرفیت، از راه‌آهن نیز رانده می‌شوند و این وضعیت باید اصلاح شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه یزد به یک میدان بزرگ برای اجتماعات مردمی نیاز دارد، گفت: همواره در برگزاری مراسم بزرگ و گردهمایی‌ها در مرکز شهر با مشکلاتی روبه‌رو هستیم؛ یزد به یک میدان و فضای بزرگ برای گردهمایی‌های عظیم مردمی همراه با مجموعه‌ای از خدمات همچون سالن کنفرانس، هتل و بازار نیاز دارد، اما در این زمینه عزم جدی وجود ندارد.

آیت‌الله ناصری افزود: طرح جامع مصلی یا میدان بزرگ طراحی شده، اما لازم است عزمی جدی برای اجرای این طرح به کار گرفته شود.

امام جمعه یزد اظهار کرد: اگر مسئولان هرکدام یک گوشه کار را بگیرند، کارهای سریع‌تر پیش می‌رود و در جریان اجرای طرح‌ها موفقیت حاصل خواهد شد.

کد خبر 714280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.