سنجش پروژه‌های منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان/ تلاش برای رفع مشکلات مردم خوراسگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان به‌منظور سنجش وضعیت پروژه‌های اجرا شده و درحال اجرا و مشکلات پیرامون آن در حوزه خدمات شهری و رفع موانع برای افزایش رفاه حال شهروندان از این منطقه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان، مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان این حوزه، سحرگاه امروز _یکشنبه سوم دی_ از سطح منطقه ۱۵ شهرداری بازدید کردند.

این بازدید در راستای سنجش وضعیت پروژه‌های اجرا شده، در حال اجرای و مشکلات پیرامون آن در حوزه خدمات شهری و رفع موانع برای افزایش رفاه حال شهروندان انجام شد.

هوشنگ نظری‌پور، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در حاشیه این بازدید گفت: احداث پارک‌های محله‌ای، توسعه کیفی پارک‌ها و وضعیت نگهداری فضای سبز، پاکسازی زمین‌های بایر و وضعیت نظافت منطقه از جمله موضوعاتی بود که در این بازدید مورد توجه قرار داشت.

وی افزود: سهم تولید انرژی پاک (خورشیدی) در منطقه ۱۵ نیز بسیار خوب و طبق جدول برنامه زمان‌بندی پیش رفته است و دو نیروگاه ۶۰ و ۱۵ کیلو واتی پشت بام‌های ساختمان‌های اداری و خدمات شهری این منطقه ۱۵ فعال و در حال تولید برق است که مستقیم وارد شبکه توزیع برق شهری می‌شود.

سنجش پروژه‌های منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان/ تلاش برای رفع مشکلات مردم خوراسگان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هرچند حاشیه بودن این منطقه موجب به وجود آمدن بعضی مشکلات خاص همچون ساخت‌وساز غیرمجاز می‌شود، اما در سال‌های اخیر با نظارت بیشتر و برخورد با متخلفان، این مشکل کمتر در این منطقه به چشم می‌خورد.

مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان نیز در این بازدید وضعیت فضای سبز منطقه ۱۵ را مطلوب توصیف کرد و گفت: در مجموع منطقه ۱۵ جزو مناطقی است که وضعیت خدمات شهری مطلوبی را داراست و فضای سبز آن با توجه به کمبودها نسبت به مناطق دیگر بسیار خوب نگه داشته شده و توسعه کیفی خوبی داشته است.

بقایی تصریح کرد: با توجه به سرعت پیشرفت و توسعه و تسریع در انجام پروژه‌های حوزه خدمات شهری در منطقه ۱۵ تا پایان سال کیفیت بهتری را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

کد خبر 714270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.