در بودجه سال آینده باید تمام ردیف‌ها محقق شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از دادن وعده‌هایی که برای مردم آورده‌ای ندارد، باید پرهیز کرد، گفت: سال آینده باید به‌گونه‌ای بودجه‌بندی کنیم که تمام ردیف‌ها محقق شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه سوم دی_ در نطق میان دستور صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) اظهار کرد: این روز را به موحدان جهان به‌ویژه مسیحیان اصفهانی تبریک می‌گویم؛ اگر جامعه‌ای می‌خواهیم که مردم در آن آرامش و آسایش داشته باشند، همه رهبران سیاسی آن جامعه باید پیرو رهبران دینی خود باشند.

وی با بیان اینکه زندگی و منش حضرت مریم (س) و حضرت عیسی (ع) باید برای مسیحیان عالم و زندگی و رفتار حضرت موسی (ع) برای یهودیان دنیا الگو باشد، گفت: ادعای صهیونیست‌ها در خصوص پیروی از حضرت موسی (ع) درست نیست، آن‌ها دین ندارند و کسی که دین ندارد شرف ندارد، به همین خاطر به خاک و خون کشیدن مردم غزه برای آن‌ها تفریح شده است که در آستانه این روز میلاد، آرزوی نابودی ظالمان جهان را داریم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این انتخابات نقطه عطف خدمت به مردم است؛ هرچه مشارکت بالاتر باشد، مجلسی قوی‌تر خواهیم داشت و مشارکت بالا ناکامی دشمنان و خوشنودی دلسوزان نظام و انقلاب و رهبری معظم را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه افزایش اعتماد مردم به حاکمان و مدیران سبب افزایش مشارکت در انتخابات می‌شود، گفت: ارائه خدمات رفاهی به مردم، کم کردن مشقات زندگی، کاهش هزینه‌ها از دوش شهروندان و پرهیز از وعده‌های دروغین در مصاحبه‌ها و نطق‌ها به‌ویژه وعده‌هایی که برای مردم آورده‌ای ندارد، باید مورد توجه قرار گیرد.

فلاح ادامه داد: امام علی (ع) تأکید می‌کنند که از وعده دادن به مردم بپرهیزید. ضمن اینکه کارهایی که انجام می‌شود باید با اطلاع‌رسانی دقیق و بدون اغراق به مردم گفته شود.

وی با اشاره به نکاتی درباره تدوین بودجه بیان کرد: در بودجه‌بندی هر سال گاهی ردیف‌هایی به صورت وعده خلاف ارائه می‌شود که در طول سال به دلایلی اجرا نمی‌شود، برای تدوین بودجه سال آینده باید پروژه‌هایی را لحاظ کنیم که محقق می‌شود، بنابراین باید به‌گونه‌ای بودجه‌بندی کنیم که سال آینده همه ردیف‌ها محقق شود.

کد خبر 714228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.