پایتخت کریسمس اروپا برای سال ۲۰۲۴ معرفی شد

شهر برنوی جمهوری چک به علت رویکردهای خلاقانه در اجرای جشن‌های کریسمس به عنوان پایتخت کریسمس اروپا در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اعضای هیئت داوران بین‌المللی برای تعیین پایتخت کریسمس اروپا، شهر برنوی جمهوری چک را به عنوان پایتخت کریسمس اروپا در سال ۲۰۲۴ انتخاب کردند.

هیئت داوران در بیانیه رسمی خود اعلام کردند که شهر برنو، پیشتاز خلاقیت در برگزاری کریسمس است؛ به‌طوری‌که شهر جذابیت توریستی خود را با پیام‌های مهم اجتماعی و اقتصادی منتقل می‌کند.

پایتخت کریسمس اروپا برای سال ۲۰۲۴ معرفی شد

اعضای هیئت داوران نه‌تنها از تزئینات خلاقانه کریسمس، بلکه بیش از همه از حس همبستگی و اجتماعی که شهر در طول فصل جشن به نمایش می‌گذارد، تحت تأثیر قرار گرفتند.

برگزارکنندگان رویدادهای کریسمس این شهر همکاری طولانی‌مدتی با فروشندگان محلی، هنرمندان، نوازندگان، طراحان و تولیدکنندگان داشته‌اند تا یک فضای اصیل تکرارنشدنی از کریسمس برنو را ایجاد کنند. این شهر به‌طور سنتی چندین بازار کریسمس را در میادین اصلی خود برپا می‌کند و سال جاری بازار جدیدی به نام موراویا را نیز به شهر اضافه کرده است.

واترفورد ایرلند نیز جایزه کریسمس را دریافت کرد

در کنار برنو، واترفورد در ایرلند، به عنوان شهر اروپایی کریسمس ۲۰۲۴ نام‌گذاری شد. واترفورد هیئت داوران را با تعهد قوی خود به میراث محلی به عنوان «نشانه هویت فرهنگی» تحت تأثیر قرار داد.

این شهر کوچک در تبدیل خیابان‌های خود به بازارهای کریسمس برای ایجاد یک «محیط منسجم و جذاب» برای بازدیدکنندگان و ساکنان، کار شگفت‌انگیزی انجام داده است.

کد خبر 713950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.