تبریز در آستانه توسعه ورزش همگانی است

شهردار منطقه دو تبریز گفت: با هدف توسعه و گسترش ورزش همگانی و استفاده شهروندان به‌ ویژه نوجوانان و جوانان نسبت به ایجاد امکانات ورزشی مناسب اقدام کرده‌ایم.

موسی علی‌پور زنوزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: ایجاد امکانات ورزشی از جمله خیابان ورزش در پارک بزرگ ائل‌گلی، احداث سالن اسکوواش، احداث سالن ورزشی شهرک شهید یاغچیان و سالن ورزشی چاوان با هدف گسترش ورزش شهروندی توسط شهرداری منطقه دو تبریز در دست اقدام است.

وی با اشاره به احداث خیابان ورزش در پارک بزرگ ائل‌گلی تبریز، افزود: این خیابان با هدف استفاده شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان در راستای توجه به اوقات فراغت نسل جدید ایجاد می‌شود که می‌تواند مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی شهر تبریز نیز باشد.

شهردار منطقه دو تبریز با اشاره به بودجه ۱۴۰ میلیارد ریالی برای احداث سالن اسکواش در پارک بزرگ ائل‌گلی، خاطرنشان کرد: این سالن با به‌روزترین استانداردهای جهانی احداث خواهد شد تا این ورزش مفرح میان شهروندان گسترش پیدا کند.

علی‌پور با اشاره به جابه جایی تأسیسات شهری توسط شهرداری منطقه دو تبریز برای احداث سالن ورزشی شهرک شهید یاغچیان، تصریح کرد: اقدامات لازم با هدف احداث این پروژه با هماهنگی سازمان‌های مرتبط انجام شده است و در مساحت حدود ۱۵۰۰ مترمربع و هزینه اعتبار اولیه ۱۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی اضافه کرد: سالن ورزشی چاوان نیز در مساحت ۱۵۰۰ مترمربع دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید تا مشوق شهروندان، نوجوانان و جوانان به ورزش و تفریح‌های سالم باشد.

شهردار منطقه دو تبریز در خصوص کاربری چندمنظوره سالن‌های ورزشی شهرداری تبریز، تصریح کرد: این سالن‌ها در مواقع بروز بحران‌های غیرمترقبه طبیعی با هدف اسکان، خدمات‌رسانی، رفاه و امنیت شهروندان مورد استفاده قرار می‌گیرد و هنگام بروز بحران‌های غیرمترقبه از استحکام لازم برخوردار است.

کد خبر 713938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 0
    تبریز زیبای من🤩🔥