۱۸ هزار متر مربع از معابر منطقه ۱۲ اصفهان روکش آسفالت می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۱۸ هزار متر مربع از معابر معابر منطقه ۱۲ اصفهان روکش آسفالت می‌شود، گفت: پیش‌بینی تقریبی مقدار آسفالت معابر ۱۸ هزار متر مربع و هزینه اجرای آن بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهرها به‌عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان و از نکات دخیل در رضایت‌مندی از عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: با ارتقا و ساماندهی در این زمینه، که یکی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر و اساسی شهر است، می‌توان در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات اصلی شهروندان گام برداشت.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه اجرای روکش آسفالت معابر سطح منطقه ۱۲ از اواخر آذرماه آغاز شده است، ادامه داد: پیش‌بینی تقریبی مقدار آسفالت معابر ۱۸ هزار متر مربع بوده که حدود پنج هزار متر مربع آن در خیابان‌های بهارستان شرقی، بهار آزادی و امین اجرا شده است.

رسالت تصریح کرد: مدت زمان اجرای این پروژه سه ماه و هزینه اجرای آن بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال است که امیدواریم با اجرای این پروژه گامی مؤثر در تسهیل عبور و مرور شهروندان در سطح منطقه برداریم.

کد خبر 713698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.