آغاز رقابت فعالان رسانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در هفتمین جشنواره ابوذر

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از آغاز رقابت فعالان رسانه‌ای استان در قالب هفتمین جشنواره ابوذر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد عباس رضایی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و اهالی رسانه رونمایی شد.

وی افزود: در طراحی و برنامه‌ریزی اجرایی هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تلاش کردیم با هم‌افزایی ادارات و سازمان‌های مختلف استان بتوانیم سطح کمی و کیفی جشنواره را نسبت به شش دوره‌ی گذشته بالاتر ببریم.

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد حدود یک ماه پیش جلسه‌ی شورای سیاست‌گذاری و پشتیبانی از این جشنواره به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مدیران سازمان‌ها و ادارات استان برگزار و محورها و بخش‌های مختلف جشنواره تدوین شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط و رقابت سالم بین رسانه‌ها، افزایش کمی و کیفی تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای دلسوزان عرصه رسانه، شناسایی و معرفی افراد توانمند رسانه‌ای، فراهم نمودن زمینه پیگیری و پاسخگویی مسئولین در موضوع آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به محورها و موضوعات جشنواره، خاطرنشان کرد: تلاش شد با مشورت سازمان و دستگاه‌های مختلف مسائل و محورهای مورد نیاز و مهم استان و کشور در این جشنواره لحاظ شود.

وی افزود: جهاد تبیین، مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، اتحاد و همدلی در استان، دستاوردهای انقلاب اسلامی، اقدامات جهادی و مردمی، محور مقاومت و مکتب شهید سلیمانی، بیانیه گام دوم انقلاب، امید و نشاط‌آفرینی، پیوند رسانه و صنعت، خانواده، جامعه و فرزندآوری، پیشرفت و توسعه استان، افزایش مشارکت در انتخابات، سلامت و کادر درمان، معرفی نخبگان و رشد علمی، مسائل شهری و شهروندی، اخلاق حرفه‌ای در رسانه و همچنین موضوع شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) از محورهای این جشنواره است.

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان در سال ۱۴۰۳، بخش ویژه این جشنواره مربوط به تولیدات حوزه ایثار و شهادت خواهد بود.

وی در خصوص بخش‌هایی که خبرنگاران و فعالان تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه‌ای می‌توانند آثار خود برای جشنواره ارسال کنند اشاره کرد و افزود: این رخداد رسانه‌ای در ۱۰ قالب گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، عکس، فیلم و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست توسط سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

رضایی تصریح کرد: خبرنگاران و فعالان تولید محتوا تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ فرصت دارند تولیدات و آثار خود را از طریق ایتا یا روبیکا به شماره ۵۴۳۸ ۹۳۶ ۰۹۳۵ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر فعال رسانه‌ای می‌تواند در سه بخش شرکت نموده و در هر بخش ۱۰ اثر ارسال نماید.

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر استان در اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره معرفی و تجلیل خواهند شد.

رضایی از حمایت‌های ویژه مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد و سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول بسیج اقشار سپاه فتح از برنامه‌های بسیج رسانه به ویژه جشنواره ابوذر و سفر زیارتی خبرنگاران تقدیر کرد افزود: در این جشنواره استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، کمیته امداد، تأمین اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، بنیاد شهید، نفت و گاز گچساران، بنیاد نخبگان، خانه مطبوعات، آموزش و پرورش، هلال احمر، صنعت و معدن، بانک سپه، بانک توسعه تعاون، شهرداری یاسوج، اقتصاد و دارایی و هییت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 713559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.